$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חשיפה ראשונה של פולקסווגן קאדי החדש

יותר דיגיטילי, מתוחכם וידידותי. פולקסווגן משיקה את המסחרית הקומפקטית החדשה עם שינויים עמוקים

ניר בן טובים  23.02.20 - 08:08

תגיות: פולקסווגן

פולקסווגן הציגה במהלך הסופ"ש את הדור החדש של פולקסווגן קאדי, המסחרית הקומפקטית החשובה שמתחרה מול דגמים כמו סיטרואן ברלינגו ו-רנו קנגו בין היתר בשוק רכבי העבודה והפנאי. במסגרת השדרוגים שנכנסו לקרביים של גרסת2020 הקאדי החדש מאמץ עיצוב מתוחכם יותר, תא נוסעים דיגיטלי עם ממשקים ידידותיים למשתמש ולראשונה גם פונה בצורה ברורה יותר גם לתא המשפחתי כחלופה לרכבי SUV קומפקטיים.

הקאדי שחוגג השנה 40 שנה על הכבישים מתגלגל בסך הכול אל הדור החמישי שלו, ובתוך כך גם מיישר קו עם הקונצרן ואף עושה את המעבר לפלטפורמה מודולארית MQB, מה שאיפשר לתכנן את הרצפה שלו בצורה מיטיבת וגם לפתוח למעצבים את חלונות הדמיון. לדבריהם, הקאדי נראה כריזמטי מאי פעם עם סגנון דינמי וספורטיבי ומגיע עם שורה של שיפורים יסודיים במישור הטכנולוגי, השימושי וברמות האבזור; מקדם הגרר למשל הופחת מ-0.33 ל-0.30 (יעיל יותר בפיזור האוויר סביב המרכב), הוא מגיע עם דלתות חשמליות בצד ומאחור, תאורת LED בשני הקצוות ואפילו עם גג פנורמי כפול וכן כניסה והנעה ללא מפתח. 

כמקובל במשפחת המסחריות ניתן לאפיין את הקאדי במרכבים שונים: וואן סגור, אסטייט (עם אוריינטציה למשפחות) ועוד וריאציות כאלה ואחרות לצורכי עבודה. ואולם, השינוי הגדול ביותר טמון בחלל הנוסעים של הקאדי החדש; במקום דקורציה של מיני משאית, הקאדי מקבל מערכות מדיה חדישות כאשר במרכז מתנוסס לו צג ראשי דיגיטלי מלא בגודל 10 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי נוסף בגודל 10 אינץ', כך שמול הנהג והנוסע פאנל חיווי מרשים בעל שליטה על כל מערכות הרכב. מערכות ההגנה הורחבו עם בקרות בטיחות חכמות מתקדמות יותר המסייעות בהתרעה מפני תנועה צולבת מאחור וסיוע בנהיגה עם עומסים חריגים.

המנועים של הקאדי גם הם חדשים ומגיעים ממשפחת ה-TDI המעודכנת. בחרטום שלו יחידות 4 צילינדרים עם תפוקה שנעה בין 75 ל-122 כ"ס בתקני יורו 6 עם סינון רעלים אפקטיבי מאי פעם בזכות שימוש בשני ממירים קטליטיים המפחיתים לדברם באופן משמעותי את פליטת המזהמים. לקאדי גם מנוע TSI (בנזין) בהספק מרבי של 116 כ"ס. החיבור יהיה לתיבה ידנית שש מהירויות או תיבת הילוכים DSG דו-מצמדית. לא פורסמו נתוני ביצועים, אולם בפולקסווגן מציינים הפחתה של 12% בצריכת הדלק בכל המנועים.

"הדור החדש של הקאדי מפגין קפיצת מדרגה במרחב הפנים, בירידה לפרטים, בטכנולוגיות ובעיצוב. הוא נותן לנו אפשרות לגדול בצורה משמעותית בסגמנט A בגזרת רכבי החלוקה וה-מיני MPV"', כך אומרים במחלקת המסחריות של הקונצרן הגרמני. הקאדי יצא לכבישים בהמשך השנה ועתיד כנראה להגיע לישראל ב-2021.