$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מסתער על הקטגוריה: פיג'ו 2008 החדש בישראל

דוד לובינסקי משיקה בישראל את הדור הבא של ה-SUV הקומפקטי, עם מנועי בנזין, דיזל, שני מפרטים נדיבים ולראשונה - חווית רכישה דיגיטלית מלאה מותאמת לימי הקורונה, וגם לאחריה

ניר בן טובים  02.04.20 - 11:09
(צילומים: רונן טופלברג)
(צילומים: רונן טופלברג)

תגיות: פיג'ו

למרות התפשטות נגיף הקורונה וחרף אי הוודאות הכלכלית, היבואנים בישראל משתדלים לשדר עסקים כרגיל ולהמשיך במתכונת חירום המאפשרת התנהלות מסודרת. היום (חמישי), על רקע הגבלות ההתקהלות, השיקה יבואנית רכב פיג'ו לישראל דוד לובינסקי את ה-2008 החדש במסגרת אירוע מקוון לכלי התקשורת המקומיים באמצעות אפלייקצית ZOOM, והוציאה לדרך את אחד מכלי הרכב החשובים ביותר של המותג הצרפתי כשמולו כותרים כמו ניסאן ג'וק החדש, סקודה קאמיק, יונדאי קונה, רנו קפצ'ר ועוד. 

ה-2008 מתהדר בעיצוב דינמי וחדש שדרכו תוכלו לקבל הצצה לדור הבא של ה-3008, שעתיד לצאת לכבישים ב-2021. כמו ה-208 החדשה (ברבעון האחרון של השנה בישראל), אופל קורסה החדשה ו-DS3 קרוסבק הוא מסתיר מתחת למלתחה פלטפורמה מודולארית עם מידות מרווחות יותר מקודמו ושיפור גדול במרחב, הבא לידי ביטוי בתוספת של סנטימטרים רבים בכל פרמטר; האורך צמח ב-14 ס"מ ועומד כעת על 4.3 מ' , הרוחב גדל ב-6 ס"מ אל 1.77 מ', הגובה 1.55 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.6 מ' ותא המטען מציע כעת 405 ל' (תוספת של 55 ל').

בפיג'ו מדגישים את גמישות הפלטפורמה באכלוס מנועים שונים, דיזל, בנזין וכמובן הנעה חשמלית בגרסת ה-E עם 310 קילומטרים טווח נסיעה שמועד שיווקה נקבע להמשך השנה, אולם ייתכן שיידחה לרבעון הראשון של השנה הבאה בעקבות משבר הקורונה.  בינתיים, ה-2008 החדש זמין לרכישה עם מנוע 1.2 ל' טורבו בנזין ומנוע HDI טורבו דיזל בנפח 1.5 ל', שניהם מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית שמונה מהירויות. בוגרי מנועי הפיורטק של PSA וודאי מכירים את מנוע ה-1.2 ל' המשרת נבחרת שלמה של דגמים בכלל הקונצרן. גרסה זו מפיקה 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ מ-1,500 סל"ד ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-9.1 שניות, עם צריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר. דגם הדיזל, מחלץ הספק דומה אבל עם 30.6 קג"מ מ-1750 סל"ד ומאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות. צריכת הדלק הממוצעת שלו היא 26 ק"מ לליטר (נתוני יצרן).  דגם ה-GT, בעל מנוע המפיק 155 כ"ס, גם כן עתיד להגיע לישראל, ייתכן שבסוף השנה או בתחילת השנה הבאה.  

באגף הצעצועים, ה-2008 נחלק בין רמת אבזור 'אקטיב' למפרט 'פרמיום'. בגרסת הכניסה, דוד לובינסקי ינסו לשווקו לאפיק ציי הרכב, בעוד גרסאות הפרמיום מכוונות לשוק הפרטי עם מפרטים מורחבים. יחד עם זאת, כבר בגרסת הבסיס (בציוד התקני), כולל ה-2008 החדש מערכות בטיחות אקטיביות רבות, בהן בלימה אוטומטית, תיקון סטיה מנתיב עם התערבות אקטיבית, התרעות על סכנת התנגשות התרעת ערנות ועוד. בצד הקישוטים וההתקנים, לרכב צג ראשי בגודל 7 אינץ',  חיישני גשם ותאורה, בקרת שיוט, פנסי LED קדמיים, מצלמת נסיעה לאחור עם ראיית 180 מעלות, חיישני חניה אחוריים, מנופי העברת הילוכים בגלגל ההגה, מערכת שמע עם ששה רמקולים, חישוקי 16 אינץ' ועוד.

גרסת 'פרמיום' מוסיפה על בקרות הבטיחות גם בקרת שיוט חכמה עם פונקציית עצירה, מרכוז נתיב נסיעה, התרעה על קרבה מסוכנת להולכי רגל ורוכבי דו גלגלי, 8 כריות אוויר (לעומת 6 בדגם הבסיסי), לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 10 אינץ' עם תת תפריטים מתחלפים (3.5 אינץ' בסיסי בדגם הכניסה), חיישני חניה קדמיים, טעינה אלחוטית לנייד, מראות צד מתקפלות חשמלית, בלם יד חשמלי, 4 שקעי USB כולל 2 מאחור לטעינה מהירה, משענת יד בין המושבים, חישוקי 17 אינץ', מושבים המשלבים בד וריפוד דמוי עור, חבילת כרום, חלונות כהים ותאורת אווירה פנימית. בתוספת תשלום, ניתן להוסיף גג פנורמי תמורת כמה אלפי שקלים בודדים.

כמו כן, ובדומה למותג MG, מציעים ביבואנית הישראלית חווית קניה דיגיטלית מלאה תחת הססמה Peugeot 2008-360 המאפשרת לרכוש את הרכב בזירת סחר נפרדת, מבלי לצאת מהבית. האתר כולל פרופיל דגמים מלא עם בחירת אבזור, גוונים וכדומה עד ליציאה לקופה וריטואלית עם סיכום העלויות. כל תהליך הרכישה, בהתאם להתקדמות הלקוח, מלווה על ידי נציג באפלייקצית ZOOM. עוד נאמר, כי בחברה מעריכים שלא צפויות בעיות אספקה וכי לקוחות שבוחרים לקבל את הרכב בבית, מוזמנים לעשות כך, על אף המצב. בעתיד, תהיה אפשרות לרכוש את כל מכוניות החברה כולל אופל בצורה מקוונת. מי שיבחר לרכוש את הרכב אונליין יזכה להנחה של 5,000 שקלים, או יזכה לחלופה אחרת כגון טרייד אין במחיר מחירון לרכבו. לקוחות שיגיעו לאולם המכירות, בכל זאת יופנו בימים אלו לתהליך רכישה דיגיטלי.

המחירים לפיג'ו 2008 החדש בישראל:

גרסת 1.2 ל' טורבו בנזין אקטיב - 128 אלף שקלים.

גרסת 1.5 ל' טורבו דיזל אקטיב - 130 אלף שקלים.

גרסת 1.2 ל' טורבו פרמיום - 135 אלף שקלים.