$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שוק הרכב בישראל עדיין כאן (דרך האינטרנט)

יבואני רכב ואופנועים ושירותי רכב אחרים הסיטו את הפעילות לאינטרנט ויש גם הזדמנויות

בועז קורפל
בועז קורפל  06.04.20 - 13:08

תגיות: ניסאןקימקו

במחשבה ראשונה זה מרגיש מעט לא מוסרי לחשוב בימים הללו על רכישת מכונית או אופנוע חדשים ואפילו האפשרות לקפוץ למרכז השירות ולטפל במכונית מקבלת עדיפות פחות גבוהה מבעבר. אבל הימים תחת הגבלות התנועה והמאבק בהידבקות בוירוס קורונה חולפים ואנחנו כבר בתוך חודש אפריל, החיים מקבלים שגרה חדשה תוך ניסיון לשמור על מסגרות ועל פעילות אישית ומקצועית ובתוך כל אלה יש גם כאלה שזקוקים למכונית חדשה או יד שניה ממש עכשיו מסיבות שונות ויש גם שזקוקים לאופנוע חדש לצורך המשך התנהלות החיים שלהם בזמן הזה (בהנחה שמותר להם לנוע בכבישים ולא רק לטייל).
 
בשעה זאת מפעלי הרכב בעולם אמנם משותקים אבל הם מקווים לשוב לפעילות בתרחיש אופטימי אחרי תקופת חופש חג פסחא באירופה וארה"ב, קרי בשבוע השלישי של אפריל ואולי כמה שבועות לאחר מכן גם במזרח אסיה ובמקומות אחרים בעולם. חרף זאת, ליבואני הרכב בישראל יש עדיין מלאי של מכוניות זמינות ואופנועים זמינים שמוכנים למכירה וכל זאת מבלי שהלקוחות יצרכו לצאת מפתח הבית והם יוכלו ליצור קשר עם אולם המכירות, עם נציג מכירות און ליין או באמצעות הטלפון ולקבל הצעת מחיר ואף לסגור הזמנה ולקבל תוך ימים את כלי הרכב החדש במשלוח אישי הביתה.
 
חברת קרסו מוטורס יבואנית רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי הרחיבה את אפשרויות הרכש של המוצרים שלה באמצעות האינטרנט דרך אתר החברה ולאור המצב הכלכלי היא מציעה אפשרות תשלומים כאשר תחילת התשלום עבור המכונית יהיה בחלוף 3 חודשים מיום הרכישה. לדברי שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של החברה, המצב הנתון שהעביר את העולם לאתרים הדיגיטליים, מאתגר גם את העולמות העיסקיים ויש צורך לבצע את ההתאמות לכך בהתאם לדרישת הקהל. לדברי רדין בקרוב יתחילו בקרסו מוטורס לאפשר גישה לאולמות ולמכוניות גם באמצעות וואטספ.
 
חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל נענתה גם היא לאתגר החדש וערכה בשבוע שעבר אירוע ראשון מסוגו בארץ עת השיקה את הפיג'ו 2008 החדשה דרך הרשת בשידור חי ,תוך שהיא מציגה את המכונית החדשה שהגיעה לאחרונה ארצה ואיפשרה למשתתפים להציף את בכירי החברה בשאלות שונות. במסגרת מסיבת העתונאים הוירטואלית, חשפה היבואנית זירת סחר דיגיטלית מלאה ל-2008 המאפשרת לרכוש את הג'יפון הקומפקטי מבלי לצאת מהבית, תוך איפיון מלא של כל האבזור, המנועים והתוספות דרך אתר אינטרנט ייעודי ועם ליווי של נציג דרך אפלייקצית ZOOM. גם תחת סגר הקורונה, דיווחו לנו היום ביבואנית על הזמנת 37 דגמי 2008 - 26 בעסקאות טלפוניות ו-11 בצורה מקוונת. יש להזכיר, כי רכישה דיגיטלית זמינה גם למוצרי MG של היבואנית וכן של אופל קורסה החדשה. בעתיד הם מציינים, תהיה אפשרות לרכוש כל רכבי המותגים דרך אתר האינטרנט.
דוגמה נוספת למצב החדש גם בתחום הרכב הדו גלגלי, ניתן לקבל מחברת אבניר שסניפיה סגורים אבל נציגי החברה מקבלים הזמנות באמצעות הטלפון כאשר באתר החברה ניתן לראות ולאפיין את הכלים המבוקשים. בנוסף מציעים באבניר אספקה מהירה של האופנועים/קטנועים ופריסת תשלומים רחבה בכדי להקל על תשלומי הרכישה.
 
יש לצפות כי ככל שהמצב הנוכחי יישמר, לפחות עד לסוף חול המועד פסח (במקרה הטוב) ואולי אף כמה שבועות או חודשים לאחר מכן, יצטרפו עוד ועוד יבואנים למהלך הזה שכבר היה קיים ברשותם אך שימש רק אפשרות לשירות משלים או שירות נוסף ולא כערוץ מכירות עיקרי.