$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

באירופה דרשו: סיאט איביזה מתחזקת

מכונית הסופר מיני הספרדיה מקבלת מנוע 1.5 ל' טורבו ותיבת DSG7

ניר בן טובים  21.09.20 - 08:36

תגיות: סיאט

לא יודעים אם שמתם לב, אבל מזה תקופה ארוכה לאיביזה אין מנוע 1.5 ל' טורבו בתפריט. כיום נמכרת האיביזה בישראל רק עם יחידת ה-1.0 ל' טורבו שלוש בוכנות המפיקה 95 או 115 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית או דו-מצמדית DSG7. בגרסתה החזקה ביותר עם 20.3 קג"מ הזמינים מ-2000 סל"ד היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות ועד מהירות מרבית של 194 קמ"ש, עם צריכת דלק ממוצעת של כ-17.5 ק"מ לליטר (יצרן).

אז עכשיו, ובעקבות גל ביקושים של הלקוחות באירופה, מנוע ה-1.5 ל' טורבו חוזר לשורותיה של סיאט איביזה ומעניק לה נופך ספורטיבי יותר. זה מפיק מ-4 צילינדרים טורבו תפוקה מרבית של 150 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-25.5 קג"מ הזמינים מ-1,500 סל"ד. מנוע זה ישודך בלבד לתיבת הילוכים DSG עם שבע מהירויות, כך שאין לנו בשורות לשוחרי התיבה הידנית. ועדיין, הביצועים טובים: 0-100 קמ"ש ב-8.2 ש' ומהירות מרבית של 220 קמ"ש.

 

 

בסיאט מבהירים שהמנוע מעט יותר מזהם ולכן יגבה מהם קנסות קלים (עשרות יורו בודדים) בגלל פליטת CO2 מוגברת שבין 139 ל-141 גק"מ, אולם הם מוכנים לחיות עם זה בשלום כנראה. בשורה פחות טובה למי שמקווה לרכוש אותה במחיר אטרקטיבי נעוצה בזמינות שלה רק בגרסה הבכירה ביותר - FR או FR אקסלוסיב. המחירים שלה באירופה יעמדו על 25 ועד 31 אלף יורו, שהם כ-120 אלף שקל לפני מס ומכסים בדגם היקר.

בישראל, מחירי האיביזה מתחילים ב-80 אלף שקל לדגם ידני בסיסי עם 95 כ"ס ועד 113 אלף שקל לדגם ה-FR עם 115 כ"ס ותיבת DSG. מהיבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר ל'עולם הרכב' כי מנוע ה-1.5 ל' טורבו יחזור למשפחת האיביזה בישראל במהלך שנת 2021.