$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רנו מגאן מתחדשת

מתיחת פנים לרנו מגאן עם מקצה שדרוגים ממוקד על הגוף החיצוני ובתא הנוסעים

ניר בן טובים  28.10.20 - 07:46

תגיות: רנו

ארבע שנים אחרי השקת רנו מגאן סדאן הנמכרת בישראל כ-רנו מגאן גרנד-קופה זוכה המשפחתית הפופולרית שצברה למעלה מ-200 אלף מכירות למתיחת פנים של אמצע החיים. במסגרת החידושים ביצעו רנו מספר שינויים בגוף המרכב, תא הנוסעים והפכו את הממשקים למעט יותר ידידותיים. היא תמשיך עם המנועים הנוכחיים שלה בשלב זה.   

כנהוג במתיחות פנים תאלצו להסתכל פעמיים-שלוש כדי למנות את השינויים הספורים. ברנו מספרים על מעבר לשימוש בתאורת LED מלאה כסטנדרט בשני הקצוות, פגושים חדשים, גוון נוסף "אפור-הררי", ושינוי בחתימת ה-L של בתי התאורה. גם חישוקים חדשים בגדלי 16-18 אינץ' נכללים ברענון. 

בתא הנוסעים תמצאו, אולי, בשורות מעניינות יותר. מערכת המדיה המרכזית הורחבה פי 2 בגודלה ל-9.3 אינץ' ובלוח המחוונים מערך דיגיטלי מלא בגודל 10.2 אינץ' עם אפשרויות איפיון בהתאם לבחירת הנהג (ובכל העולם  גם מערכת ניווט מוקרנת שפועלת כהלכה). שיפור נוסף הוא בשימוש במערך הפקדים - קיבוץ מתגים על גלגל ההגה לשיטוט מהיר יותר בין התפריטים וכן פקדים נוחים יותר להפעלת המיזוג במפלס התחתון של הקונסולה.

בצד הבטיחות, המגאן-סדאן מקבלת בקרת שיוט אדפטיבית עם פוקנציית עצור-סע, מערכת הבלימה האוטומטית הורחבה עם פונקציית זיהוי הולכי רגל, וכן תוגברה מערכת ההתרעה עם אזהרה מפני התנגשות עם עצמים בעת נסיעה לאחור.

בקו המנועים אין חידושים; מנוע ה-1.0 ל' טורבו-בנזין ממשיך עם 115 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-9.3 ש'), מעליו מנוע 1.3 ל' טורבו עם 140 כ"ס ובגרסת הדיזל עבור ענף המוניות מנוע ה-1.5 ל' בלו-HDI עם הספק מרבי של 115 כ"ס. המנועים משודכים אל תיבת הילוכים שש ידנית או 7-מהירויות דו-מצמדית. לרכב גם מערכת נהיגה סלקטיבית עם מספר מצבי כיול (אקו, ספורט, נוחות ו-מצב אוטומטי) לחידוד חווית הנהיגה. 

המגאן ממשיכה על פס הייצור הטורקי משם מופצת לשלל מדינות. היא תגיע לישראל במהלך שנת 2021 כך נמסר ל'עולם הרכב' מהיבואנית קרסו מוטורס.