$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הכי חזקה: אאודי TTRS בישראל

מהדורת הקצה של מכונית הקופה TT מחכה להזמנות שלכם. במקביל, ניתן לרכוש גם את אאודי RS4 אוואנט, סטיישן סופר מהירה

ניר בן טובים  01.11.20 - 12:30

תגיות: אאודי

יבואנית רכבי מותג אאודי לישראל צ'מפיון מוטורס מרחיבה את חטיבת Audi sport ומשיקה, באופן וירטואלי, שתי מכוניות חמות ויקרות: אאודי TTRS, דגם הקופה הקיצוני ביותר של הסדרה, וכן את מכונית הסופר-סטיישן אאודי RS4 אוואנט, האחות הקטנה וה"רגועה" יותר של ה-RS6 המבוססת על אאודי A4 האחרונה. עבור ה-TTRS תהיה זו הפרשנות האחרונה שלה במהדורת הביצועים RS אחרי שנודע כי בכוונת חטיבת היוקרה הגרמנית לגנוז אותה סופית ללא מחליפה במהלך השנה הבאה. 

דגם ה-TTRS שהוצג ב-2018 מתברג כאמור בצמרת משפחת ה-TT עם ביצועים יוצאי דופן, מעל דגמי ה-S הספורטיביים שמוגדרים כרף הכניסה לעולם הביצועים של המותג. בחרטום שוכן מנוע עתיר כוחות ותארים בנפח 2.5 ל' (חמש בוכנות) בהספק מרבי של 400 כ"ס ו-48.9 קג"מ הזמינים כבר מ-1,900 סל"ד. בסיועה של תיבת הילוכים דו-מצמדית שבע מהירויות והנעה כפולה (קוואטרו), היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

היא תוצע ברמת אבזור אחת, בכירה, עם מערכת MMI מתקדמת, לוח מחוונים דיגיטלי מלא 12.3 אינץ', חבילת עור מורחבת נאפה, מושבי ספורט, הגה ספורטיבי, מערכת נהיגה דינמית עם 4 מצבי כיול, מערכת שמע 10 רמקולים ומגבר, חיישנים היקפיים,  מערכות בטיחות אקטיביות ועוד. עוד בנמצא וזאת במסגרת חבילת RS עיצובית-דינמית, חישוקי 20 אינץ', מערכת שמע משופרת של באנג-אנד-אולפסון, שמשות כהות ומערכת פליטה RS. 

מהיבואנית מוסרים כי דגם ה-TTRS זמין לרכישה בהזמנה מיוחדת תמורת מחיר של 553 אלף שקל. חבילת ה-RS תגבה תוספת של כ-42 אלף שקלים. אגרת הרישוי - 4,731 שקלים. 

אאודי RS4 אוואנט - סטיישן משפחתית על אקסטרים

הדגם השני במשפחת ה-RS מגיש לנהגים חבילה משפחתית עם ביצועים חורכי אספלט וערימת נכסים עמוקה מלמטה ועד למעלה. כאן מדובר בדגם ה-RS4 אוואנט המבוסס על מכונית הסדאן A4 אך במרכב סטיישן שימושי בעל חלל אחסון גדול של 495 ל' ונגישות מצוינת. דגם זה הוצג בסוף השנה הקודמת אחרי מתיחת הפנים של ה-A4 ונחשב לאחד ממובילי המשפחות הקומפקטיים המהירים בעולם. 

מערכת ההינע מבוססת על מנוע 2.9 ל' ששה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 450 כ"ס וקרוב ל-70 קג"מ הזמינים מטווח של 1,900 סל"ד. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית שמונה מהירויות, וזו מאיצה את הכרכרה הגרמנית ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות ועד 250 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית. כמו ברוב דגמי ה-RS גם לאוואנט הזו מערכת נהיגה סלקטיבית עם חמש דרכים לכיול הבולמים, ההיגוי, המצערת, הבלמים ומערכות המשיכה, וערכת התגבור כולל בלמים מחוזקים ומוגדלים. בנוסף לכך, ל-RS4 אוואנט, כמו בדגם ה-RS6 את מצבי RS1 ו-RS2 המאפשרים לשמור העדפות מסוימת באופן הניהוג. 

קיט ספורטיבי חיצוני מובחן הוא חלק אינטרגלי ב-RS4; כאן תמצאו חישוקי 20 אינץ' עם חמש צלעות, LED מלא עם איתות דינמי, פגושים אגרסיביים בשני הקצוות, מערכת פליטה מוגדלת, מראות צד שחורות, גג-פנורמי מלא, שמשות כהות ועוד כמה אלמנטים ייחודיים.

בתא הנוסעים כל מערכות הבטיחות הקיימות של אאודי, כולל מערכות ראיה כגון מצלמת 360 מעלות עם חישניים היקפיים. באבזור התקני שלה מערכת שמע של באנג-אנד-אולפסון עם חווית צליל תלת ממדית, מושבי ספורט, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ', מושבי ספורט חשמליים בריפוד נאפה, חבילת תאורה פנימית, בקרת אקלים תלת אזורית, הנעה ללא מפתח, מסך ראשי 10.1 אינץ' עם בקרת MMI, מראות מתקפלות מחוממות ועוד. 

מחיר הרכב בישראל יעמוד על 684 אלף שקלים. גם הוא, זמין רק בהזמנה מיוחדת.