$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרמיום קוריאני: Genesis פותח שעריו בישראל

כלמוביל משיקה בהרצליה פיתוח את מותג היוקרה ג'נסיס. תחילת השיווק - 2 דגמים, סדאן וקרוסאובר מפוארים. כל הפרטים

ניר בן טובים  23.02.21 - 15:30
אולם ג'נסיס בהרצליה (צילום: נופר בוגנים)
אולם ג'נסיס בהרצליה (צילום: נופר בוגנים)

תגיות: ג'נסיס

אחרי שנתיים של הכנה יסודית הושק היום (שלישי) בהרצליה פיתוח מותג היוקרה של יונדאי, ג'נסיס. בהתאם לסטנדרט האיכות העולמי של החטיבה, מנותקים ג'נסיס מדגמי יונדאי העממיים ומרוכזים תחת אולם דגל-בוטיק שהוקם ברחוב שנקר 7 בהשקעה של 6 מיליון שקלים - בשכנות עם כל יצרני הפרמיום בארץ. את ג'נסיס תוביל דנה רביד מנחם, לשעבר מנהלת מותג מרצדס בכלמוביל שמסרה עם הסרת הלוט: "נאתגר את המתחרים, נציע אלטרנטיבה מעולה וחווית לקוח רלוונטית יותר".

ג'נסיס הוכרזה עצמאית לפני שש שנים בארה"ב, באותה מתכונת שבה לקסוס פועלת כמותג היוקרה של טויוטה או אינפיניטי עבור ניסאן מזה 30 שנה. ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם שתפעיל את ג'נסיס כאשר לפניה עשו זאת מספר מצומצם של מדינות באירופה, דרום קוריאה, קנדה ואוסטרליה. בשנים האחרונות, במיוחד לאור ההחלטה האסטרטגית לפלוש לאירופה, גייסו ג'נסיס בכירים לשעבר מ-BMW וכן העמידו בראש המטה האירופי בכיר מאאודי לשעבר (גם בצפון אמריקה הציבו דמויות מפתח שהגיעו מאאודי). 

חווית השירות של ג'נסיס שמה לנגד עיניה מספר קריטריונים, חלקם אינם מהפכניים אך משקפים את מחויבות החברה למוצר ולאדם: א. חווית שירות אישית בה הלקוח מתנהל אך ורק מול יועץ של ג'נסיס בכל הקשור לתפעול הרכב, טיפולים, איסוף והחזרה, טיפולים וכדומה. ב. כל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנים יהיו ללא עלות, וכן הבטחה לרכב חלופי ומתן שירותי דרך בעת הצורך. זו לפחות מהווה את תשתית הבסיס ליחסי לקוח-חברה.

 

שני דגמים, ועוד דגם חשמלי בדרך

ג'נסיס שלחה לישראל שתי סנוניות ראשונות כדי לנטוע שורשים: מכונית הסאלון G80, והקרוסאובר המבוסס עליה, ה-GV80. עד סוף השנה ינחת פה גם הקרוסאובר החשמלי עליו דיווחנו לאחרונה. 

מכונית הסאלון G80 מתחרה בקבוצת לקסוס ES, ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס ו-אאודי A6. היא מתהדרת במידות נדיבות ורשימה לא נגמרת של נכסים, עם אורך של כמעט 5 מטרים, רוחב של 1.95 מ', בסיס גלגלים של 3 מ', גובה של 1.46 מ' ומשקל של כ-2 טון, עם תא מטען בנפח 424 ל'. בחרטום שלה מנוע 2.5 ל' טורבו 4 צילנדרים המחלץ 304 כ"ס ו-43 קג"מ הזמנים כבר ב-1,650 סל"ד. הכוח עובר לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת 8-מהירויות אוטומטית המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות.

ה-G80 תשווק בצמד רמות גימור: אלגנט ו-ולקשרי. הציוד התקני מביא עימו חישוקי 18 אינץ', תאורת LED, גלגל הגה בחיפוי נאפה, תאורת אווירה 64 גוונים, מושבים חשמליים עם 19 כיוונים כולל פונקציית עיסוי, חימום מושבים קדמיים, וילון אחורי עם גלילה חשמלית, בקרת אקלים תלת אזורית, גג פנורמי, מערכת מדיה ראשית מסך 14.5 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ' ועוד. גרסת לקשרי מגדילה חישוקים ל-19 אינץ', מוסיפה מערכת שמע 18 רמקולים, חימום לגלגל ההגה, מתלים אדפטיביים, תאורת מטריקס קדמית חכמה, מנגנון סגירה רכה לדלתות, גימורי עץ אמיתיים ומיזוג למושבים הקדמיים. שתי החבילות מצוידות במערך בטיחות מלא של היצרן.

המחירים בישראל:

ג'נסיס G80 אלגנט ב- 385 אלף שקל

ג'נסיס G80 לקשרי ב-439 אלף שקל

ג'נסיס GV80 מקביל בפרופורציות ובמהות שלו לקרוסאוברים "מיד-סייז" גדולים יחסית כמו לקסוס RX או ב.מ.וו X5. הרצפה משותפת למכונית הסאלון G80, ולכן הוא גם חולק איתה מידות ו-98% מרשימת האבזור הנחלקת בין שתי החבילות המוצעות בארץ. הוא מציע סידור לחמישה או שבעה אנשים על בסיס גלגלים של 3 מ', אורך של 4.95 מ' וגובה של 1.71 מ'. נפח תא המטען - 727 ל' במצב רגיל.

להבדיל מה-G80, לה הנעה אחורית ומנוע טורבו בנזין, ה-GV80 נאמן לתפישה המשלבת בין אירופה לאמריקה, ועל כן בחרטום שלו מושתל מנוע ששה צילינדרים טורבו דיזל בנפח 3.0 ל'. ההספק המרבי הוא 278 כ"ס ו-60 קג"מ הזמינים מ-1700 סל"ד. העוצמה עוברת להנעה כפולה דרך תיבת הילוכים אוטומטית 8-מהירויות, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-6.8 ש'. צריכת הדלק הממוצעת נאמדת ב-15 ק"מ לליטר סולר.  ל-GV80 הותקנה גם בקרת נהיגה סלקטיבית לשטח לה שלושה מצבי כיול כולל נהיגה בשלג שעובדת יחד עם מתלים אדפטיביים ודפרנציאל אחורי מוגבל החלקה וכן בקרת ירידה במדרון. לא שהיינו מאתגרים את מפלס העבירות באזורים מסולעים עם חישוקי 20 אינץ' יוקרתיים ומרווח גחון של 21 ס"מ.

את ה-GV80 ניתן לרכוש כפי שצוין בחבילת אלגנט או לקשרי בדיוק כמו ב-G80. זה מתחיל עם ריפודים מעור מלא, גלגל הגה בחיפוי נאפה, מושבים חשמליים עם 18 כיוונים ועיסוי, תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, מערכת מדיה משולבת מסך ראשי 14 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ' ועוד. בדגמים הבכירים מתווספים מתלים אדפטיביים עם מערכת סריקת כביש לנוחות מרבית, מערכת שמע 18 רמקולים, אינטרקום דו-כיווני לשלוש שורות (רק בדגם לקשרי), תצוגה עלית וכל מערכות הבטיחות המקוריות של היצרן.

המחירים בישראל:

ג'נסיס GV80 אלגנט - 499 אלף שקלים

ג'נסיס GV80 לקשרי - 569 אלף שקלים.