$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טסלה: אלון מאסק ביטל גרסת הקצה של מודל S

מודל S מסדרת Plaid פלוס לא תגיע לייצור. מאסק: "היא מיותרת. מה שיש זה די והותר"

ניר בן טובים  07.06.21 - 11:49
טסלה מודל S (צילום: Getty)
טסלה מודל S (צילום: Getty)

תגיות: טסלה

אכזבה לחובבי מותג טסלה. תכנית הייצור למודל Plaid פלוס בוטלה, אמר המנכ"ל אילון מאסק בציוץ ביום ראשון האחרון. "דגם Plaid plus ירד מהפרק. אין בו צורך, שכן ש-Plaid הרגילה פשוט כל כך טובה והיא די והותר", כך הוסיף.  Plaid +, שהיה הדגם בעל טווח הנסיעה הגדול ביותר של טסלה עם יכולת לנוע למרחק מרבי של 837 קילומטרים בין טעינות הוצג באירוע טכנולוגי בשנה שעברה, במסגרתו מאסק אמר כי הרכב יאמץ את בקר ה-4680 החדיש (סוללות מתקדמות). כך מדווחים בסוכנות הידיעות 'רויטרס'.

מאסק כינה ביום ראשון את הרכב:"מכונית הייצור המהירה ביותר שאי פעם יוצרה, מכל סוג". ה-Plaid פלוס תוכננה עם הנעה חשמלית המפיקה יותר מ-1,100 כוחות סוס ומאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-2.1 שניות בלבד, על אף שהנתונים שפורסמו מעולם לא אומתו בצורה מעשית. המכונית הייתה אמורה להחשף ב-3 ביוני, נדחתה ל-10 ביוני וכעת נסתם עליה הגולל ככל הידוע.

עם גניזתה של Plaid  פלוס ,Plaid הוא אפוא הדגם הבכיר ביותר של מודל S. גם בלי הסיומת 'פלוס' נתוני המכונית הרגילה מפעימים: שלושה מנועים חשמליים עם 1,020 כ"ס, מה שמאפשר לסדאן להעפיל ל-100 קמ"ש ב-2.1 ש'. המהירות המרבית היא 322 קמ"ש והטווח התיאורטי הוא 628 ק"מ בין טעינות, אם כי ככל הנראה תצטרכו גם לצבור ערימת הון לא מבוטלת כדי לחוות את כל ההרפתקה החשמלית הזו; טסלה גובה מחיר התחלתי של 121,000 יורו לפני תוספות תמורת ה-Plaid.