$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חידושים במשפחת 8 של ב.מ.וו

סדרת הדגל של היצרנית הבווארית זוכה למקצה עדכונים

ניר בן טובים  26.01.22 - 11:09

תגיות: ב מ וו

שלוש שנים אחרי המצאתה מחדש, ב.מ.וו מציגה מקצה עדכונים לסדרה 8. מתיחת הפנים של סדרה 8 מבוססת על מה שקרוי בענף "שדרוגים עונתיים", מה שאומר שצריך לחפש היטב את ההבדלים בין הדגמים הקודמים לנכנסים. בתור התחלה, חבילת M תהיה סטנדרטית עכשיו בכל ההיצע, ובפן הויזואלי הסורג בנוי כעת עם מוטות כפולים ופרישת כונסי האוויר השתנתה מעט, כאשר לכונס האוויר הגדול מתחת לסורג יש שני תוספות חדשות משני הצדדים. את הלוגו M ניתן למצוא בכל גרסאות כאמור, מוצמד אל החלק הימני העליון של הגריל. בנוסף, הגריל מקבל כסטנדרט 'Iconic Glow', שמאיר את הסורגים בפתיחת המכונית. אפשר גם לכבות אם הפטנט הזה קצת מוחצן לטעמכם.

החלק האחורי נשאר במידה רבה ללא שינוי, רק ההוספה החדשה בין המפלטים, עם מסיטי אוויר קטנים, מסגירה שזו שנת הדגם הבאה של סדרה 8. גם מראות הצד חודשו ועוקבות גם אחרי העיצוב של דגמי ה-M בגרסאות הרגילות. למרבה הפלא, ב.מ.וו לא עיצבה מחדש את יחידות האור מלפנים ומאחור, מה שמקובל בדרך כלל ברענון אחרי שלוש-ארבע שנים על הכביש. עוד הם אומרים כי ניתן כעת להזמין את סדרה 8 בארבעה צבעים חדשים: גורד שחקים מטאלי אפור, סן רמו ירוק מטאלי, M Portimao Blue מטאלי ו-BMW Individual Frozen Tanzanite Blue מטאלי. בנוסף, ניתן להגדיר את סדרה 8 עם חישוקי סגסוגת חדשים בגודל 20 אינץ'.

בפנים בולט שינוי אחד מרכזי; מסך המגע של iDrive מתנשא מעל לוח המחוונים וגודלו 12.3 אינץ'. עם זאת, בקר ה-iDrive בקונסולה המרכזית נותר כפי שהיה - לטוב ולרע. מסביב תצוגה עלית, טעינה אלחוטית לסמארטפון ו-'BMW Intelligent Personal Assistant' כלולים בתפריטים כדי להקל על המשתמש ולהפחית הסחות דעת. כל הדגמים יקבלו מעתה עור 'מרינו' סטנדרטי וגראן קופה מסדרה 8 מצוידת בבקרת אקלים ארבע אזורית כסטנדרט. עוד נמסר כי מאחר שחבילת M משפיעה על כל המערך הקוסמטי, גם הפנים של סדרה 8 מעתה ואילך תמיד מגיע עם דוושות נירוסטה, ספי דלת M ושטיחי רצפה עם לוגו M.

מתיחת הפנים לא אוצרת שום דבר מהותי בצד הכוח והביצועים. ברמת המפרטים עדיין יש שלוש גרסאות לבחירה בדיוק כמו קודם לכן: חוד החנית הוא ה-850i xDrive בנפח 4.4 ליטר שמונה צילינדרים עם 530 כ"ס והנעה לכל הגלגלים. גם מנוע ה-3.0 ליטר בעל שישה צילינדרים בנזין ב-840i xDrive מחובר להנעה כפולה אך מסתפק ב-333 כ"ס. בדגם ה-840i אותו מנוע בדיוק אך זה שולח את הכוח לסרן האחורי בלבד. דגמי ה-M הטהורים זכו לשדרוגים דומים, כן דגמי הקומפטישן שיפיקו 625 כ"ס ו-77 קג"מ עם האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות.

בתחילת 2023 נראה את סדרה 8 המחודשת גם בישראל, כך לפי היבואנית דלק מוטורס.