$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

MAGMA: חטיבת הביצועים של ג'נסיס

כמו AMG עבור מרצדס או M בשביל ב.מ.וו, עכשיו לג'נסיס יש את "מאגמה" וכבר היא מציגה את ה-GV60 Magma. וגם דגם קונספט חדש בדמות רכב פנאי ענק

רן סגל  26.03.24 - 16:56
צילום: יצרן
צילום: יצרן

יצרנית היוקרה הצעירה Genesis שהתפתחה מיונדאי כמובן, ממשיכה בתנופת ההתפתחות שלה. בישראל של 2023 למשל, מסר המותג 819 דגמי ג'נסיס (לעומת 657 יחידות ב-2022) ועקף מותגים וותיקים כגון קאדילק, אינפיניטי ויגואר. בהתאם לגידול הגלובלי וככל יצרנית יוקרה המכבדת את עצמה, הציגה ג'נסיס את Magma, התיוג שילווה את דגמיה הספורטיביים.

ג'נסיס שואפת להציג גרסאות "מאגמה" ספורטיביות לכל דגם בקו הדגמים שלה, כאשר ה-GV60 Magma שעודנו מוגדר כקונספט, מתוכנן להגיע לייצור. עוד מבטיחים בג'נסיס שדגמי "מאגמה" לא יהוו רק גרסאות חזקות, והיצרנית תשים דגש גם על הנאה מנהיגה.

ה-GV60 הוא רכב פנאי חשמלי, המבוסס כידוע על יונדאי איוניק 5, כך שלא מן הנמנע שגרסת ה"מאגמה" הספורטיבית תציע ביצועים ויכולות שיגיעו היישר מה-5N. לאחות העממית אך הספורטיבית צמד מנועים היוצרים הנעה כפולה, הספק של 650 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש שאורכת 3.4 שניות, זאת לצד טכנולוגיה מתקדמת וסוללת 84 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של 448 ק"מ.

ל-GV60 מאגמה הופעה חיצונית משודרגת התואמת את הביצועים הצפויים, כאשר מבחינה ממדים הוא הורחבה והונמך, מה שיוצר פרופורציות דינאמיות יותר. כמו כן בחזית נפגוש סבכה תחתונה מפוצלת, שיפורים אווירודינמיים שונים כגון "סנפירים" בגג הרכב, דיפיוזר וספוילר אחורי וחישוקי "21. בפנים ישנם מושבים "באקט" ספורטיביים בריפוד עור נאפה משולב זמש.

גם ה-GV80 קופה קונספט שהוצג בשנה שעברה, יגיע בקרוב לייצור סדרתי ויזכה גם הוא לגרסת "מאגמה". בג'נסיס מציינים כי הוא יוצע בלעדית באזור המזרח התיכון.

ג'נסיס ניאולון קונספט
במקביל להכרזה של ג'נסיס על כניסה לעולמות הביצועים, הציגה היצרנית דגם קונספט בשם Neolun. רכב פנאי גדול, מעיין GV90 אם תרצו, שתפקידו לחשוף את הקהל לשפת עיצוב וטכנולוגיות חדשות. שמו הוא הלחם של המילה היוונית NEO (חדש) ו-Luna (ירח) בלטינית, כשבג'נסיס מסבירים שהעיצוב בעל הקווים העגלגלים הגיע כהשראה מצנצנות הפורצלן הקוריאניות בצורת ירח.

ל"נאולון" דלתות צד ללא קורה מרכזית, כאשר אלו האחוריות נפתחות לאחור (דלתות התאבדות), ולדברי היצרנית יישום דלתות שכאלה ללא קורה B הינו אפשרי כיום. כמו כן ישנן מדרגות צד נשלפות לטובת כניסה קלה יותר לרכב.

בפנים יתקבלו הנוסעים בכורסאות מרווחות ובהשראת ה-Ondol הקוריאני (מערכת חימום תת רצפתי קדומה), יזכו הנוסעים לחימום המוטמע בדשבורד, בדיפוני הדלתות, משענות המושבים וגם ברצפת הרכב העשויה עץ.