$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אקספנג G6 בישראל: מ-200,000 שקל

הג`יפון החדש של היצרנית הסינית הצעירה נחת בישראל עם תקווה גדולה להוות מכפיל כוח עבור המותג. הספקים של עד 476 כ"ס וטווחי נסיעה של עד 570 ק"מ. מה עוד צריך לדעת? צפו בוידאו

רן סגל  08.07.24 - 12:00

אקספנג G6 הושק ממש לאחרונה באירופה וגם זכינו לנהוג בו באותה השקה. כעת, פריסיבי, יבואנית אקספנג בישראל, החלה בשיווקו עם אותן יחידות הנעה ואבזור שפגשנו בהשקה. ה-G6 יתחרה בדגמים כגון Seres 5, סקייוול ET5, יונדאי איוניק 5 וכמובן מול טסלה מודל Y, שלעומתה מידותיו של ה-G6 כמעט זהות – הוא ארוך ב-0.2 ס"מ (475.3 ס"מ), צר ב-0.1 ס"מ (192 ס"מ), גבוה ב-2.6 ס"מ (165 ס"מ) ובסיס הגלגלים זהה (289 ס"מ). מרווח הגחון נמוך 1.4 ס"מ (14.3 ס"מ) ואילו תא המטען בנפח 571 ליטר (854 ליטר במודל Y, אך הפער נובע עקב שיטת מדידה שונה). כושר הגרירה עומד על 1500 ק"ג (100 ק"ג פחות מהמודל Y). מרווח הטיפולים עומד על שנה או 20,000 ק"מ ובהתאם לרוח המותג תינתן אחריות של 7 שנים או עד 160,000 ק"מ (8 שנים על הסוללה).

 

יחידות הנעה
אקספנג G6 משלב בין שתי סוללות ושלושה הספקי מנועים כשלכולם טכנולוגיית V2L להפעלה וטעינת מכשירי חשמל חיצוניים (מתאם נמכר בנפרד).

לגרסת הכניסה Standard Range ישנו מנוע יחיד (הנעה אחורית) בהספק של 258 כ"ס כשההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.9 שניות.
סוללת LFP בקיבולת של 66 קוט"ש (נטו) מאפשרת טווח נסיעה של 435 ק"מ. טעינה ביתית (מטען 11 קילוואט) מ-5% ל-100% אורכת כ-7 שעות וחצי ואילו טעינה מהירה (215 קילוואט) מ-10% ל-80% אורכת כ-20 דקות.

גרסת הביניים Long Range נהנית ממנוע חזק יותר בהספק של 286 כ"ס ובהתאם ההאצה ל-100 קמ"ש זריזה יותר ועומדת על 6.7 שניות.
כאן גם יש סוללה גדולה יותר, מסוג NCM, בקיבולת 87.5 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 570 ק"מ. טעינה ביתית אורכת 9 שעות וחצי וטעינה מהירה אפשרית בקצב של 280 קילוואט אורכת גם כן 20 דקות.

לגרסת Performance הבכירה צמד מנועים היוצרים הנעה כפולה והספק של 476 כ"ס, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות. מארז הסוללה וקצבי הטעינה זהים ל-LR, כשטווח הנסיעה מפחית 20 ק"מ.

רמת גימור
בשלב זה לאקספנג G6 רמת גימור אחת עמוסת אבזור, כולל השליטה המוכרת דרך אפליקציה. לא נציין כל אביזר ואביזר, אך הבולטים הם ריפודי עור (סינטטי), מושבים קדמיים חשמליים, מחוממים ומאווררים, כולל זיכרונות לנהג וכן הגה מתכוון חשמלי ומחומם. המושבים האחוריים מחוממים גם כן, ישנה מערכת שמע עם 18 רמקולים, שני משטחי טעינה אלחוטיים (50 וואט), מערכת מולטימדיה "14.96 עם עדכוני OTA ולוח מחוונים דיגיטלי "10.25. יש גם מצלמות היקפיות, תא מטען חשמלי, גג פנורמי, חישוקי "20 ועוד.

מערך הבטיחות מקיף וכולל את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף, התרעת תנועה חוצה מאחור, מערכת ניטור נהג, עצירת חירום אוטונומית אם הנהג אינו מגיב, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, זיהוי תמרורים ועוד. נציין כי בשלב זה ולעומת דגמי ה-P7 וה-G9 המשווקים בישראל, ה-G6 טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי.

אקספנג G6 - מחירון:
אקספנג G6 בגרסת Standard Range יעלה 199,990 שקל
אקספנג G6 בגרסת Long Range יעלה 224,990 שקל
אקספנג G6 בגרסת Performance יעלה 254,990 שקל