ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2025
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
יציע הכסף - בשיתוף מור בית השקעות
משחקים באחריות - בשיתוף מפעל הפיס
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
תיעוד: גבר חבוש קסדה ירה למוות בחניון בתושב חברון
17.04.25
יותר ויותר גורמים רשמיים בארצות הברית מודים: אנחנו לא לבד ביקום
17.04.25
בת זוגו של שחר מ"חתונמי": "היית הנשיקה הראשונה שלי, 26 שנים חלפו עד שדרכנו הצטלבו"
17.04.25
"ידידה נאמנה בזמנים טובים ובתקופות מאתגרות": טייוואן מחכה לתיירים מישראל
17.04.25
בעירה פנימית: אאודי A6 החדשה נחשפה
אאודי הציגה את הדור השישי למתחרה שלה מול ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס, כשהפעם היא מצוידת במנועי בעירה פנימית. אצלנו ברבעון האחרון של השנה – ומה עוד צריך לדעת?
רן סגל
16.04.25 - 13:23
תגיות:
אאודי
,
אאודי A6
,
מכוניות יוקרה
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
הדור החדש של אאודי A6 הפתיע אותנו לפני 9 חודשים אז נחשפה ה-A6 e-tron החשמלית, ששיווקה בישראל צפוי בחודש הבא, וזאת גם כחלק ממסגרת חלוקת השמות החדשה של אאודי: זוגי – חשמלי, אי-זוגי – בעירה פנימית. מאז לא עברו הרבה מים בנהר ואאודי, כמו יצרניות נוספות, הבינה כי אי אפשר באמת לוותר על קו דגמים שלם שיוותר על הנעות בנזין למשל, והציגה את ה-A6 אוואנט בחודש שעבר שלה מנועי 2.0 ליטר בנזין ודיזל וגם מנוע 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר. כעת חשפה אאודי את ה-A6 סדאן החדשה. מצ'מפיון מוטורס, היבואנית המקומית, נמסר כי אאודי A6 החדשה צפויה להגיע ארצה ברבעון הרביעי של השנה.
כבר לא רק e-tron - ה-A6 החדשה על בסיס פלטפורמת בעירה פנימית
תא נוסעים מוכר מה-A5 ומה-Q6 אי-טרון
עיצוב ומידות
העיצוב החיצוני ממשיך את הקו החדש של אאודי, פחות אגרסיבי ויותר אלגנטי, ונראה כמו אאודי A5 מתוחה. החזית בעלת פנסים מחודדים יותר עם תאורת מטריקס-לד בעלת אנמיציה, הסבכה הקדמית גדולה יותר ומגיע עד תחתית הפגוש ובצדדים נפגוש בכונסי אוויר. בפרופיל נפגוש בידיות פתיחה שקועות ומאחור פנסים בצורת "חץ" שחודרים עמוד אל הכנפיים האחוריות ומחוברים בפס תאורה דק לרוחבו של דלת תא המטען. תחתית הפגוש בצביעה אפורה ובעלת טקסטורה ושתי יציאות מפלט. נציין כי ה-A6 החדשה מבוססת פלטפורמת PPC העדכנית (לעומת ה-PPE הייעודית לחשמל ב-A6 אי-טרון) אורכה עומד על 4.99 מ' (ארוכה ב-0.6 ס"מ), רוחבה 1.88 מ' ובסיס הגלגלים עומד על 2.927 מ' כשתא המטען בנפח 492 ליטר.
מבפנים נפגוש גם כן בתא הנוסעים החדש של אאודי, שגם הוא מזכיר את זה של ה-A5, עם מסכי לוח מחוונים "11.9 ומסך מולטימדיה "14.5 וכן מסך אופציונלי נוסף לנוסע בגודל "10.9. אלו כוללים גם פונקציית OTA ו-Chat GPT. כמו כן שילוב חומרי גומי, עור ואלומיניום, קונסולה מרכזית רחבה ושפע של פלסטיקת "שחור פסנתר". עוד נמצא כאן סגירת ואקום, בקרת אקלים עם עד 4 אזורים ומערכת שמע "בנג & אולפסן" עם עד 20 רמקולים.
קצת יותר ארוכה מהדור היוצא
סלון בסאלון
יחידות הנעה וביצועים
אאודי A6 החדשה תוצע עם 3 יחידות הנעה בדיוק כמו של גרסת הסטיישן. מנוע בנזין מעודכן בנפח 2.0 ליטר ובהספק חדש של 204 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות וצריכת דלק של 12.8-14.5 ק"מ לליטר, בהתאם לרמת הגימור.
מנוע הדיזל בנפח ובהספק דומים, אך לו סיוע מיקרו היברידי. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.8 שניות (6.9 שניות עם הנעה כפולה) וצריכת הדלק עומדת על 17.8-20.8 ק"מ לליטר (17.2-20 ק"מ לליטר, עם הנעה כפולה).
המנוע הבכיר בשלב זה בנפח 3.0 ליטר, מיקרו היברידי, בהספק של 367 כ"ס. ההנעה כפולה וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.7 שניות. צריכת הדלק עומדת על 12.9-14.9 ק"מ לליטר. כמו כן נציין כי לדגמי ההנעה הכפולה אפשרות להיגוי אחורי עד 5 מעלות
כמו כן ה-A6 תוצע עם מערך מתלי ברזל, מתלי ספורט מונמכים ב-20 מ"מ או במתלי אוויר שגם הם מונמכים ב-20 מ"מ ואף ניתנים להנמכה ב-10 מ"מ נוספים במצב ספורט או להגבה ב-20 מ"מ עד למהירות של 85 קמ"ש. עוד נציין כי כפי שה-A5 זכתה להנעת פלאג-אין, אפשר לומר בוודאות כי בקרוב גם ה-A6 תציע הנעה שכזו.