ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2025
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
יציע הכסף - בשיתוף מור בית השקעות
משחקים באחריות - בשיתוף מפעל הפיס
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
שמעון חג'אני מואשם שזרק רימון לעבר בניין מגורים סמוך לגן ילדים – כנקמה על ירי לעבר ביתו
13.05.25
מועצת התעופה האזרחית של האו"ם קבעה: רוסיה הפילה את טיסה MH17
13.05.25
עם סיכת החטופים: דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו על השטיח האדום של פסטיבל קאן
13.05.25
החל מ-200 שקל: ככה יעבוד "מלון החסך" החדש של רשת אסטרל באילת
13.05.25
בנזין, היברידי וגם פלאג-אין: MG HS החדש בישראל
הג'יפון הקומפקטי של MG ששווק כאן בעבר עם הנעת PHEV בלבד, חוזר בדור חדש ויציע גם הנעות בנזין והייבריד, אבזור עשיר ומחיר תחרותי לעומת המתחרים הפופולריים
רן סגל
12.05.25 - 13:48
תגיות:
MG
,
MG HS
,
מכונית היברידית
,
פלאג אין הייבריד
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: רונן טופלברג
הדור הראשון של MG HS שווק כאן בישראל מאז 2021 תחת השם EHS מאחר והוצע בגרסת PHEV בלבד וזכה להצלחה רבה עם 9,146 יחידות והיה לרכב הפלאג-אין הנמכר ביותר. הדור השני
הוצג באירופה
ביולי 2024 ונזכיר כי ה לעומת הדור היוצא, ה-HS החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה והממדים צמחו. הוא ארוך ב-4.5 ס"מ (465.5 ס"מ או 467 ס"מ בהיברידי/PHEV), רחב ב-1.4 ס"מ (189 ס"מ), נמוך ב-3 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-4.5 ס"מ (276.5 ס"מ) ותא המטען גדל ב-44 ליטר ל-507 ליטר (441 ליטר בהיברידי/PHEV).
כעת קבוצת לובינסקי, היבואנית המקומית, החלה בשיווקו, כאשר מחיר הכניסה זול כעת ב-15 אלף שקל, אך בהשוואה לגרסת הפלאג-אין היוצאת מדובר בהתייקרות סבירה של 5,000 שקל. כמו כן הוא זול מיונדאי טוסון (מ-188,990 שקל) או קיה ספורטז' (מ-184,990 שקל), אם כי בגרסתו ההיברידית הפער אינו גבוה (194,900 שקל לקיה). כמו כן נציין כי לגרסת הבנזין אחריות ל-5 שנים או 150 אלף ק"מ ו-7 שנים או 150 אלף ק"מ לגרסאות ההייבריד וה-PHEV ועל הסוללה 8 שנים או 150 אלף ק"מ (המוקדם מביניהם).
הדור השני של MG HS צמח בממדים
יחידות הנעה
גרסת הבנזין מצוידת במנוע בנפח 1.5 ליטר עם מגדש טורבו והספק מרבי של 170 כ"ס ובשידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.6 שניות וצריכת הדלק עומדת על 13.1 ק"מ לליטר.
לגרסתו ההיברידית מנוע דומה, אם כי ההספק עומד על 143 כ"ס ואילו למנוע החשמלי הספק של 198 כ"ס (הניזון מסוללת 1.83 קוט"ש), כאשר יחדיו הם מספקים 224 כ"ס והשידוך כאן לתיבה בעלת מנוע חשמלי ושני הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות וצריכת הדלק עומדת על 18.1 ק"מ לליטר.
יחידת ההנעה החזקה ביותר הינה היברידית-נטענת, מנוע הבנזין זהה (143 כ"ס) וגם זה החשמלי (198 כ"ס), אך ההספק המשולב עומד על 272 כ"ס ובהתאם ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ל-6.8 שניות. ליחידת הנעה זו סוללה בקיבולת 21.4 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 109 ק"מ ואילו המטען הפנימי גדול יותר (6.6 קילוואט לעומת 3.7 קילוואט בדגם היוצא), כך שטעינה ביתית אורכת 3 שעות ו-24 דקות. אגב, צריכת הדלק כשהסוללה "ריקה" עומדת על 17.2 ק"מ לליטר.
שלוש יחידות הנעה: בנזין, היברידי ופלאג-אין עם טווח חשמלי של 109 ק“מ
רמת גימור
כל גרסאות ה-HS / EHS יוצעו ברמת הגימור "לאקשרי" המציעה כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה בגודל "12.3 כ"א, קישוריות לנייד, משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, בלם חניה חשמלי עם פונקציית "אוטו הולד", ריפודי עור סינטטי בצבע שחור (צבע חום בתוספת תשלום של 1,555 שקל), מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ומחוממים עם זיכרונות למושב הנהג ומערכת כניסה קלה, תא מטען חשמלי (ללא מגע בהיברידי וב-PHEV), חישוקי "19 ועוד. כמו כן עלות צבע מטאלי (פרט לצבע אדום וכחול) תעמוד על 1,888 שקל
רשימת אבזור ארוכה ביחס למתחרים באותה רמת מחיר
בתחום הבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת פתיחת דלת, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעת התנגשות אחורית, זיהוי תמרורים, והתרעת עייפות והיסח דעת נהג. ה-HS החדש נבחן במבחן הריסוק של ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP וזכה בציון של 5 כוכבים.
MG HS – מחירון:
MG HS טורבו-בנזין יעלה 172,888 שקל
MG HS טורבו-בנזין היברידי יעלה 192,888 שקל
MG HS טורבו-בנזין היברידי-נטען יעלה 202,888 שקל