ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2025
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
יציע הכסף - בשיתוף מור בית השקעות
משחקים באחריות - בשיתוף מפעל הפיס
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
הטעות הגדולה שעשה העבריין הצעיר והמסוכן יעקב משומר: “הוא היה רגע מלהיעלם לנו לשנים”
01.06.25
יוני בפתח: ירידה בטמפרטורות בערב החג, בשני סיכוי לטפטוף בצפון ובמרכז
01.06.25
אחרי המשבר עם אברהם, ספיר בורגיל שוברת שתיקה: "עברתי משהו מטלטל"
31.05.25
למרות הכל: אלה חברות התעופה הזרות שממשיכות לטוס לארץ
31.05.25
משתדרגים: סקודה אניאק RS ו-DS 4
סקודה חשפה את הגרסה הספורטיבית של האניאק עם פנים חדשות ושדרוג לסוללה וב-DS הציגו את מתיחת הפנים של ה-4 שזוכה לא רק לשם חדש אלא גם ליחידות הנעה עדכניות
רן סגל
15.05.25 - 14:08
תגיות:
DS
,
DS No4
,
סקודה
,
סקודה אניאק
,
פלאג אין הייבריד
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
עוד קצת טווח: סקודה אניאק RS המחודש
מתיחת הפנים של
האניאק החשמלי
הוצגה ממש בתחילת השנה וכעת הגיעה תורה של גרסת ה-vRS הספורטיבית. מבחוץ השינויים מיישרים קו עם חזית בשפת העיצוב החשמלית החדשה בדומה לאלרוק הקומפקטי ולאפיק הקטן שיגיע בהמשך. בעוד מאחור השינויים זניחים וכוללים מעבר לחתימת תאורה חדשה והגופן החדש לכיתוב SKODA. מבפנים השינויים זניחים עוד יותר, עם גרפיקה חדשה למסכים ("5.3 ללוח המחוונים ו-"13 למולטימדיה).
יחידת הנעה
יחידת ההנעה שודרגה קלות. המנוע עדיין מפיק 340 כ"ס, אך ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה בעשירית השנייה (5.4 שניות) לאור שיפור מקדם הגרר בעקבות העיצוב העדכני ובכך הפכה לסקודה המהירה ביותר ביחד עם ה
אלרוק RS
. הסוללה זוכה לתוספת 2 קוט"ש (79 קוט"ש נטו) ובהתאם טווחי הנסיעה עומדים על 562 ק"מ או 568 ק"מ באניאק קופה (שיפור של כ-20 ק"מ). גם הספק הטעינה שופר ב-10 קילוואט ל-185 קילוואט וזמן הטעינה (10%-80%) עומד על 26 דקות (קיצור של 2 דקות).
סקודה אניאק RS המחודש - פנים חדשות וטווח משופר
לא רק שם חדש: DS No4
ב-DS עושים רושם שהם לא מתרגשים מחרב הקיצוצים הנדרשת בקרב כמה ממותגי סטלנטיס ואחרי שהציגו את ה-DS No8 (DS מספר 8) לפני חמישה חודשים, הם מציגים כעת את מתיחת הפנים ל-DS 4 שעוברת גם היא לסימול השמות החדש ותיקרא מעתה DS No4.
העדכון העיצובי מיישר קו עם האחות הגדולה והטרייה כאשר צמד יחידות התאורה נותרו זהות, הסבכה מאידך חדשה לגמרי וגם מוארת וכך גם יחידות תאורת היום החדשות, בפרופיל נפגוש בחישוקים חדשים ואילו מאחור השינוי זניח ונוגע לכיתוב שם המותג בדלת תא המטען. מבפנים לוח המחוונים גדל ל-"10.25 ("7 בעבר) ומסך המולטימדיה נותר "10.
יחידות הנעה
עדכון משמעותי נרשם בהיצע יחידות ההנעה, כאשר ה-DS No4 למרות היותה מבוססת פלטפורמת EMP2 הוותיקה, זוכה להנעה חשמלית (בדומה למה שנעשה בסיטרואן ברלינגו וג'מפי, אך לא בקרב הרכבים הפרטיים של פיג'ו-סיטרואן). ההנעה קדמית והמנוע מספק 213 כ"ס שניזון מסוללה בקיבולת 58.3 קוט"ש (נטו) המאפשרת טווח נסיעה של 450 ק"מ. מטען פנימי 11 קילוואט וטעינה מהירה 120 קילוואט אורכת חצי שעה (20%-80%) וכן תציע גם פונקציית V2L לטעינה והפעלת מכשירי חשמל חיצוניים.
כמו כן היא תמשיך להציע את גרסת הפלאג-אין אך עם עדכון קל, כאשר היא משלבת מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר (180 כ"ס) ומנוע חשמלי (125 כ"ס) לכדי הספק משולב של 225 כ"ס, אך הפעם משודכת לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ועומדת על 7.1 שניות (מהירה ב-0.3 שניות). הסולל שודרגה גם היא וגדלה ל-14.6 קוט"ש (נטו) ומספקת כעת טווח נסיעה חשמלי של 81 ק"מ (תוספת של כ-20 ק"מ).
DS מספר 4: מיקרו-היברידי, פלאג-אין וגם חשמלי
המנוע הבסיסי ביותר יהיה ה-1.2 ליטר החדש של סטלנטיס, בעל תמיכה מיקרו-היברידית המספק 145 כ"ס משולבים, המחליף את זה היוצא; בעוד גרסאות הדיזל וה-1.6 ליטר טורבו הרגילה לא יוצעו עוד.
מקבוצת לובינסקי, יבואנית DS בישראל, נמסר כי ה-DS No4 תגיע ארצה ברבעון האחרון של השנה, בתקווה שתוכל לשפר את מצב המכירות העגום, שכן מתחילת השנה מכר המותג יחידה אחת בלבד.