$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סקר איכות: ציון גבוה ל-GAC

המותג הסיני המשווק בישראל זכה בדירוג הגבוה ביותר של JD פאוור בסין

מערכת עולם הרכב  26.10.20 - 14:55
(צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

תגיות: GAC

הישג למותג הרכב הסיני GAC המשווק בישראל על ידי אוריון מובילטי (מקבוצת יוניון מוטורס). החברה זכתה במקום הראשון בסקר האיכות השנתי של JD פאוור המבוצע בסין, ה-IQS זו השנה השמינית ברציפות. במסגרת הסקר נבדקים ליקויים ומאות תקלות במכוניות חדשות בחלון שנע בין חודשיים לששה חודשים, כלומר בפרק הזמן הראשוני שהרכב נע על הכבישים. על פי התוצאות, GAC דורג עםו מספר התקלות הממוצע הנמוך ביותר - 115 לכל 100 מכוניות.   

את הקרדיט אפשר לחלק גם להונדה, אחת מתוך שלוש שותפות של GAC שאף הן דורגו במקומות גבוהים בסקר - GAC JEEP במקום השני ו-GAC טויוטה במקום השישי. הסקר מבוצע על בסיס מאגר נתונים רחב - 32,536 בעלי מכוניות חדשות שנרכשו בין חודשי יוני 2019 ליוני 2020, והוא מקיף 241 דגמים מתוך 57 מותגים ב-70 ערים סיניות.

מנעד הליקויים מחולק ל-9 קטגוריות, ובסקר זה הוא מתמקד בעיקר בבעיות שנובעות בתכנון של המכונית ויכולת. הממוצע בסין הוא בסביבות 128 תקלות לכל 100 מכוניות, כאשר באמצע מותגים כגון דונגפנג-קיה ו-SAIC פולקסווגן ובמקום האחרון חברת ניסאן.

ב-GAC ממשיכים לממש שיתופי פעולה אסטרטגיים עם יצרנים יפנים כדי לשפר את תדמיתם. נראה שאלה מניבים עבורם פירות, ומחזקים את המוניטין של החברות הסיניות בעיני קהל הרוכשים. בקרוב, כך אומרים בישראל תצייד טויוטה את GAC במערכות הינע היברידיות מתוצרתה.