$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"כמו אבא": המסלול שמיק שומאכר מחכה לו

הגרמני הצעיר, אלוף העולם בפורמולה 2 מתחיל להרגיש בנוח לקראת תחילת עונת הפורמולה 1. "אני לומד להרפות. להיות רגוע". ויש תאריך מסוים שמאוד מרגש אותו

ניר בן טובים  15.02.21 - 08:17
(צילום: Getty)
(צילום: Getty)

תגיות: מיק שומאכר

מיק שומאכר סופר את הימים לאחור עד להזנקת עונת הפורמולה 1 ב-28 במרץ על מסלול בחריין. הגרמני הצעיר, בנו של אלוף העולם 7 פעמים מיכאל שומאכר בהחלט מרגיש את הנטל על כתפיו, אבל אומר שכל יום שעובר הוא חווה התחזקות בכל ההיבטים - פיזית, חברתית ובעיקר מנטלית, ואת זאת הוא מייחס בין היתר לתמיכה הנרחבת שהוא מקבל בקבוצת האס, אחרי שחתם בקבוצה בעקבות זכייתו באליפות הפורמולה 2 בשנה הקודמת.

"אני חושב שלמדתי לא לקחת ללב כל דבר קטן. אני לומד להרפות. להיות רגוע יותר ובוגר בהחלטות שלי ובמילים. עוטפת אותי קבוצה מצטיינת בראשה גונתר סטיינר, שנותנת לי הרבה בטחון והשראה להתרכז בדברים החשובים - להגיע במיטבי לקוקפיט. אני לא יכול לחכות כבר לתחילת שנת 2021."

בראיון לרשת סקיי הגרמנית, שומאכר מצביע על יעדים בעלי חשיבות רגשית עבורו, בראש ובראשונה הוא סימן את המסלול שהוא הכי מחכה לו וגורם לפרפרים בבטן. "לפני הכול, אני ממש מצפה בקוצר רוח לעלות המסלול בספא ב-4 ביולי". מדוע? מי שקצת בקי בהסטוריה המוטורית של משפחת שומאכר אולי זוכר שאבא מיכאל ערך את הבכורה שלו בפורמולה 1 על האספלט הבלגי ב-25 באוגוסט 1991, אז בקבוצת ג'ורדן-פורד. "זה יהיה מאוד מיוחד ואני מקווה שזה ישפיע עליי דווקא לטובה", מוסיף מיק.

"באשר ליעד הבא, ולמרות שהוא מאוד רחוק, אחד המסלולים הפייבורטים שלי יהיה סוזוקה", מירוץ שיערך ב-10 באוקטובר. "היו לי תוצאות מצוינות על הסימולטור ואני מצפה לתרגם אותן גם לדבר האמיתי" הוא מציין. לבסוף אומר שומאכר: "אני חושב שהמהלך הכי מסקרן עבורי יהיה לעקוב אחרי ההתפתחות של התוצאות שלי ושל הקבוצה, כלומר לבחון את מעמדנו בין המירוץ הראשון בעונה למירוץ האחרון".

לעת עתה, ובהעדרה של פעילות מסודרת של קבוצת האס, שומאכר מנצל את אקדמיית פרארי כדי לחדד את כישוריו, בינתיים על הסימולטור: "יש הרבה מבחנים לעשות. הטכנולוגיה עוזרת לכולם, וודאי שלסקודריה. הקפיצה למסלול האמיתי תהיה מאתגרת מאוד לעומת הדמיה, ואחרי שלושה-ארבעה מירוצים תהיה לנו תמונת מצב עדכנית לגבי הסטטוס שלנו ביחס לשאר הגריד. נעבד את הנתונים ונמצא את הדרך להשתפר".

מחכים לנס: מצבו הרפואי של מיכאל שומאכר ייחשף בסרט דוקומנטרי