$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ה-האמר SUV יגיע בחודש הבא

אחרי הטנדר המפלצתי המחושמל שהוצג בתחילת השנה תחת מיתוג האמר, GMC יציגו את ה-SUV

ניר בן טובים  10.03.21 - 09:43

תגיות: האמר

'האמר' של 2021 כידוע, אינו יצרן אלא תת-דגם בתוך מותג GMC. לפני כמה חודשים הזניקו האמריקנים את האמר כטנדר חשמלי מפלצתי שזכה לקידום אגרסיבי מצד כוכב הכדורסל לברון ג'יימס במסגרת הקאמבק המפואר של מותג השטח האייקוני שפשט רגל בתחילת העשור הקודם, וכעת הם מפנים את תשומת לבם לעניינים קצת יותר פרקטיים כמו SUV חשמלי ופחות מופרך, לכאורה.

האמר פרסמו תמונה אחת אפלולית של האמר SUV, ולפחות מהרושם הראשוני נראה שהוא צועד בעקבותיהם של קודמיו המיתולוגיים, ה-H2 וה-H3. בתוך כך, מדובר בכלי רכב שונים לחלוטין מבחינה טכנולוגית. GMC ירתמו את מערכות החשמל המפלצתיות של הטנדר לטובת המיזם הזה, והמשמעות היא שהוא יוכל לשאת מגוון רחב של מנועים והנעות עם יכולת גבוהה בכביש ובשטח.

שברולט הקצו ל-GMC את כל העומד לרשות עבור החייאת האמר. בקונפיגורציות מסוימות הוא יכול לשאת עד 4 מנועים חשמליים אולטרא-חזקים על בסיס סוללת אלטיום מתקדמת, כאשר אפילו בגרסת הבסיס לה 2 מנועים חשמליים יחלץ הספק מרבי של 640 כ"ס. מי שיבחר בדגם הקצה יקבל את מלוא העוצמה - למעלה מ-800 כ"ס או 1,014 כ"ס בדגמים מחוזקים וטווח נסיעה חשמלי של 565 קילומטרים בין טעינות.  

ב-GMC מבצעים כעת ניסויים נרחבים על סיפונו, ובעיקר בודקים את מגבלותיו בתנאי שטח קשים ואקלים קיצוני - חום, קור, שלגים ודיונות. חלק מהמבדקים יעמידו בסימן שאלה את עמידותם של המכללים החשובים ביותר כמו מערכת ההנעה הכפולה, מערכות וויסות הטמפרטורה של הסוללה, מערכת חלוקת הכוח ובקרות המשיכה. 

מצד שני, לא ברור כרגע לאן יכוונו את תג המחיר. הטנדר של GMC נמכר תמורת 100-120 אלף דולר, כך שבארה"ב מעריכים כי דגמים בסיסיים של ה-SUV ינועו באזור ה-95 אלף דולר. החשיפה הרשמית תערך בתחילת החודש הבא, 3 באפריל אז נקבל תמונת מצב מדויקת יותר.