$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מזראטי גראקלה במבחנים אחרונים

ה-SUV הקטן של יצרן היוקרה האיטלקי משלים את סדרת הניסויים לקראת השקתו

ניר בן טובים  27.01.22 - 15:31

תגיות: מזראטי

אחרי מספר דחיות בשל נגיף הקורונה, וכן בשל שיקולים אסטרטגיים של היצרן, הופעת הבכורה של המזראטי גרקאלה מתקרבת בצעדי ענק; רכב הכביש שטח החדש של הבולונזים יגיע לשוק בחודשים הקרובים ואבות הטיפוס שלו עוסקים כעת במבחנים האחרונים על השלגים הבוגדניים באזורי סקנדינביה.

תמונות אלו, שפורסמו על ידי יצרנית הרכב עצמה, מצד מטה השיווק במודנה, מציגות את אחת ממכוניות הקדם ייצור שהובאו לסקנדינביה כדי לבדוק את המכניקה והאלקטרוניקה על הסיפון באקלים המקפיא של לפלנד. תנאים קיצוניים, עם טמפרטורות הנעות בין כמה מעלות מעל האפס ל-30 מעלות מתחת לאפס ומאפשרים לטכנאים לבדוק את חלקי המכונית הרגישים ביותר, תוך הדגשת בעיות קריטיות אפשריות שניתן לתקן לפני שהוא נמסר ללקוחות.

במזראטי בדקו, בין היתר את מערכת ההתנעה של יחידת הכוח הקונבציונלית שלו, את פעולת מערכת החימום והקירור, תוך שהם נוהגים בו על סוגים שונים של משטחי כביש, מאספלט ועד אזורים מכוסים בשלג וקרח המדמים תוואים מורכבים בהם נתקלים נהגי אירופה ברמה יומיומית.

המבחנים השונים מוצו עד תום על מנת להעמיד הן את מכללי המכונית והן את המכונאים של מזראטי תחת זכוכית מגדלת - ולבחון בעיקר את בקרת ה-4X4 ואת מצבי הנהיגה הממוחשבים עם שילובים שונים של חישוקים וצמיגים. בנוסף לנהיגה על הכביש, מזראטי גם לקחה את אבות הטיפוס למסלול קפוא, ובדקה את תגובת מערכת ההיגוי על פניות תלולות ואפילו קפיצות כדי לעמיד במבחן את כושר הספיגה וההחזרה של הבולמים.

הגראקלה אמנם חב את קיומו למזראטי לבנטה, אחיו הגדול אך הוא גנטית קרוב יותר לאלפא רומיאו סטלביו עימו גם חולק מידות מסוימות עם אורך של 4.86 מ' ובסיס גלגלים של 2.91 מ' (גדול ממנו ב-10 ס"מ). בפעימה הראשונה יוצע עם מנועי 4-בוכנות טורבו 300 כ"ס, מעליו מנוע V6 חזק יותר בצימוד אל תיבת הילוכים אוטומטית 8-מהירויות, וכן תהיה בעתיד גרסה מחושמלת עם למעלה מ-600 כ"ס עם טווח נסיעה מרבי של 500 קילומטרים. מחיר הדגם הבסיסי באירופה יהיה בגזרת ה-72 אלף יורו. לאחר שיווקו באירופה נדע בצורה מדויקת יותר מתי נוחת גם בישראל.

שי פלדמן, מנכ״ל סמלת יבואנית מזראטי מסר: ״מזראטי גראקלה עתידה להביא עיצוב ובשורה חדשה לעולמות ה-suv היוקרתי לצד החדשנות והיכולות המתקדמות ביותר של המותג. מבחני מזג האוויר שמתבצעים בחודשים האחרונים ברחבי העולם עם אבות הטיפוס של הדגם החדש מבטיחים את הביצועים הטובים והאיכותיים ביותר שעתידים להגיע אלינו. זהו טיזר נוסף לעוצמות הגרקאלה החדשה שטרם נחשפו״.