הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הבעת אמון: חמש שנות אחריות לרכבי יגואר בישראל

חברת המזרח מרחיבה את מסגרת האחריות לכל דגמי המותג היוקרתי מבריטניה. "

ניר בן טובים  03.07.22 - 09:15

תגיות: יגואר

כמו באירופה. יבואנית רכבי יגואר לנד רובר בישראל, חברת המזרח פרסמה כי החל בימים אלה מפעילה תכנית שירות יסודית שבמרכזה הגדלת מסגרת האחריות משלוש שנים כיום, לחמש שנים עבור רכבי מותג Jaguar. האחריות כוללת את כל דגמי החברה, בהם ה-איי פייס החשמלי, רכבי פלאג-אין, וכן דגמים עם מערכת הנעה מיקרו היברידית.

האחריות נחלקת, כפי שמקובל בענף הרכב בין בחירת כמות קילומטרים, שבמקרה זה מתוחמת ל-150 אלף ק"מ לבין חמש שנים על הכביש. יגואר מציינים בישראל כי הטיפול כולל בתוכו שירות פגמי ייצור בחומר או עבודה ללא תשלום, בכפוף לתנאים המצוינים בחוזה הרכישה. ביבואנית מעריכים כי הגדלת מסגרת האחריות תסייע לצמצם את הכרסום בשווין של רכבי יגואר בשוק המשומשות, שמעולם לא נהנו מרפטואר יציב במיוחד.

לדברי ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית יגואר בישראל: "כבר קרוב ל-90 שנים שיגואר מייצרת מכוניות יוקרה יוצאות מן הכלל המשלבות בין פאר ואיכות לבין חוויית נהיגה ייחודית. האחריות המורחבת ל-5 שנים, לראשונה במותגי היוקרה, מצביעה על הביטחון באיכותם ובאמינותם של רכבי יגואר".

דמיטרי קולכנוב, מנהל אזורי של יגואר לנד רובר באירופה, אומר: "עם הנהגת האחריות החדשה ל-5 שנים בכל אירופה, אנו מוכיחים שוב את המחויבות שלנו לאיכות ולאמינות המוצרים שלנו ואת ההתמקדות שלנו במצוינות של שירות הלקוחות. החזון שלנו לעתיד, של יוקרה מודרנית, מתמקד כל כולו בלקוח, וזה אומר ראש שקט לכל מי ששוקל לרכוש יגואר."

האחריות המורחבת חלה על כל רכב של יגואר שעולה לכביש החל ב-1.7 והלאה. ללא תוספת תשלום.