$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הקשר האיטלקי

דיוויד בקאהם עיצב מזראטי בהתאמה אישית על בסיס דגם ה-MC20 האקזוטי

ניר בן טובים  16.12.21 - 11:06

תגיות: מזראטי

בדומה לפרארי, בוגאטי, למבורגיני ואסטון מרטין, גם מזראטי יסדה תת-חטיבה ללקוחות "כבדים" במסגרתה היא מאפשרת להם לעצב מכונית בטעם אישי כדי לתחזק להם את מנת האגו. בימים האחרונים היא חשפה את MC20 Fuoriserie Edition, הדוגמא ה"תפורה" הראשונה על בסיס מכונית הקצה של היצרן. זו לא תהיה יצירה חד פעמית חגיגית, אלא ממש קריאה לקליינטים המובחרים שלה לבוא ולקחת חלק במיזמים. הראשון לבחון את הפוטנציאל של החטיבה היה שגריר המותג של הבית מאז תחילת 2021, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם, שהצליח להתאים אישית את ה-MC20 שלו החל משלב השרטוט על המחשב ועד עבודה ממשית עם מרכז העיצוב של מזראטי במודנה.

לאחר הפרישה מכדורגל, בקהאם, כיום בן 46, הפך לבעלים שותף ונשיא של קבוצת כדורגל, אינטר מיאמי, שצבעיה הרשמיים בליגה האמריקנית הם שחור וורוד. מהצבעים הללו נגזר הרעיון של התמה החיצונית של מהדורת MC20 Fuoriserie שהוא בחר בעצמו וגם המוטיב הכולל של תא הנוסעים. האריזה טבולה משטחים מאותו צבע (שחור) עם ניגודים ורודים, בצבע זהה לקליפרים של Brembo שמציצים להם שם מהחישוקים ויוצרים איזשהו קו מחבר לדבריו בין חיי הלילה במיאמי לבין התחרותיות על מגרשי הכדורגל כפי שהוא חווה לאורך הקריירה שלו. חלל הפנים כולל עור שחור וריפוד אלקנטרה עם תפרים ורודים מנוגדים בדומה לצד החיצוני אך בכל מקרה, גם כאן, הפרטים עושים את ההבדל: באזור שבין שני המושבים יש לוחית עם הקדשה כתובה: "ל-DAVID" והעיטורים על משענות הראש בוצעו בטכנולוגיית לייזר.

ה-MC החדשה שהוצגה בשנה הקודנת עשויה כולה מתרכובות פחמן (קרבון) ובקרביים שלה שוכן מנוע V6 טורבו שפותח בשיתוף חטיבת הפורמולה 1 של פרארי, עם 630 כ"ס ותיבת 8-מהירויות חצי אוטומטית תחרותית. את ההאצה ל-100 קמ"ש היא תסיים ב-2.9 שניות ול-200 קמ"ש תזדקק רק ל-8.8 שניות.

"עיצוב ה-MC20 עם דיוויד היה דרך ליצור את העתיד של המותג תוך שמירה על הקשר עם העבר שלו, כאשר כל מכונית הייתה פריט ייחודי שנבנה בעבודת יד", מילותיו של קלאוס בוסה, מנהל מחלקת העיצוב של מזראטי במודנה. "כמו תוכנית "Ad personam" של למבורגיני, או "Tailor made" של פרארי, Fuoriserie מאפשרת ללקוחות להתאים אישית את המזראטי שלהם בשילוב עם היצרן, תוך השתתפות קונקרטית בקונספט של שינויים מותאמים אישית. כפי שעשה בקהאם".

כוכב הכדורגל לשעבר הוסיף: " תמיד הייתה לי תשוקה למכוניות.  לדבר על מכוניות פירושו לדבר על הטעמים האישיים שלנו, בין אם זה הדגם, הצבע או הפרטים הקטנים המותאמים בפנים", אמר קשר העבר של מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ומילאנו. זה היה מדהים לשתף פעולה עם קבוצת מזראטי ומעצביה וליצור את המכונית הייחודית הזו, המסוגלת לשאוב השראה מהבית השני שלי, מיאמי, ומקבוצת הכדורגל שלי".

בשלב זה מדובר במכונית ראווה שאינה כשירה עדיין לנסיעה, כך שקשה לנקוב בתג מחיר. דגם ה-MC-20 נמכר, מקורי מהמפעל תמורת למעלה מחצי מיליון יורו. היצירה החד פעמית של בקהאם תעלה הרבה יותר כשהיא תעלה לכביש, ואם אי פעם יחליט למכור אותה אנחנו מכירים מישהו עם אהבה גדולה למכוניות על שירצה להניח עליה את ידיו.