$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הגראז' של ליאו מסי וקיליאן אמפבה

לארגנטינאי יש קולקציה של מכוניות ספורט ורכבי כביש שטח. לאמבפה גם לא חסר. אבל הוא לא נוהג כי אין לו רשיון

ניר בן טובים  18.12.22 - 13:46
מסי. אוהב רכבי אאודי, והרבה מהם
מסי. אוהב רכבי אאודי, והרבה מהם

שני הכוכבים הכי גדולים בעולם הכדורגל, לאונל מסי מנבחרת ארגנטינה, וקיליאן אמפבה מנבחרת צרפת נפגשים הערב (א') לקרב מותח, טעון רגשית, שבו באמת צריך להשאיר "הכול על המגרש", ולפחות עבור מסי בן ה-35 זו הזדמנות אחרונה לזכות בגביע העולם, שכן הצרפתי, בן קבוצתו צעיר ממנו ב-12 שנים כך שלפניו עוד 2-3 מונדיאלים להשיג תואר שלישי עבור נבחרת צרפת (הראשון ב-1998 והשני ב-2018), בהנחה שלא יפצע חלילה.

לשניהם, כמו להרבה כוכבי כדורגל שאוהבים לממש או להפגין את נסיקתם הכלכלית דרך צעצועים יקרים ומרווחים סכומי עתק (המשכורת של מסי מוערכת ב-41 מיליון יורו בשנה, אמפבה חתום על חוזה תלת שנתי שיכניס לו כ-90 מיליון יורו בשנה) יש אהבה גדולה למכוניות יוקרה, רכבי קצה נדירים ואוספים של דגמים קלאסיים. ברשותם כמה יהלומים מוטוריים ייחודיים בגראז' הפרטי שיוציאו לכם את העיניים מהמקום, אם כי אין ספק שרק לאחד מהם יש סיבה יותר מוצדקת, כרגע, לרכוש לעצמו חוויות מוטוריות. 

מסי, אולי בניגוד ליריבו המושבע רונאלדו, מסתפק במכוניות לא לגמרי מופרכות אבל לפחות הוא יכול לנהוג בהן, כי לשחקן שייתיצב מולו היום, אמפבה, בכלל אין רשיון נהיגה - הוא נעזר בשירותי נהג שכיר. אבל אולי הפרט המפתיע אצל מסי טמון במשיכתו למותגים גרמנים, כן אותה גרמניה שמנעה ממנו את אליפות העולם ב-2014. אז בחניה הפרטית שלו תמצאו מכוניות אאודי רבות וביניהן Q7, RS6, ה-RS4, וכן מכונית ספורט קופה טהורה יותר כמו ה-R8. יש לו גם כמה רכבי מרצדס מסדרת GLE וכן בנכסיו מרצדסSLS AMG אותה רכש תמורת 300 אלף יורו.

קרב מותח על תואר מכונית השנה של עולם הרכב 2022: כנסו עכשיו להצביע ואולי תזכו בשוברים בשווי 500 שקל!

למסי יש גם אוסף מכוניות ספורט איטלקיות כמו פרארי F430 ספיידר אותה רכש ב-250 אלף יורו לפני כמה שנים עם קרוב ל-500 כ"ס בקרביים, וכן יש לו מזראטי MC סטראדלה. המכונית האיטלקית היקרה ביותר שתמצאו אצלו בגראז', כך דיווחו בכלי התקשורת באיטליה היא פרארי קלאסית, ה-335 סקליאטי ספיידר מ-1957 שמוערכת ב-40 מיליון דולר על ידי מומחי מכירה פומבית. לצידה, עוד יצירת מופת איטלקית, ה-פגאני זונדה רודסטר שנרכשה על ידו תמורת 1.7 מיליון יורו. 

מה עוד? ה"פרעוש" מארגנטינה צורך גם מכוניות אמריקניות, במיוחד עם שרירים גדולים; לאחרונה רכש לעצמו גם דודג' צ'ארג'ר SRT8 עם מנןע 6.2 ל' מוגדש-על המפיק כמעט 500 כ"ס אולם לזו תג מחיר של רכב משפחתי - 35 אלף דולר. עוד ברשימה הזו קאדילק אסקלייד אשר שוויה כ-80 אלף דולר ולסיבובים עירוניים דיסקרטיים יותר הוא משחרר את המיני קופר S הקטנה. 

ומה עם ידידנו הצרפתי אמפבה, נטול רשיון הנהיגה? באוסף המכוניות הפרטי שלו תמצאו רכבי פרארי, כולל 458 נדירה, פרארי 488 פיסטה בחצי מיליון יורו, ריינג' רוברים חדשים למיניהם ועוד, וכן הוא אוהב שמסיעים אותו במרצדס V קלאס מפואר, מבודד ונינוח שנתפר במיוחד עבורו עם רשימה ארוכה מאוד של פינוקים, ועם ביצועים לא רעים בכלל (0-100 קמ"ש ב-7.9 ש'). לאמבפה, כמו מסי אאודי R8 אבל לא ידוע איזה דגם בדיוק.

בראיון שנתן ל'בליצ'ר ריפורט' לפני כמה שנים, סיפר החלוץ של פריס סן ז'רמן, שיחגוג בעוד יומיים 24, כי הסיבה העיקרית בגינה לא הוציא רשיון נהיגה נעוצה בהצלחה שלו על מגרש הכדורגל כבר בגיל 18. "זה אחד האספקטים השליליים של ההצלחה בגיל מוקדם. אני רציתי לעשות דברים פשוטים כמו כולם - רשיון נהיגה היה אחד מהם. להרבה אנשים זה משהו שגרתי אבל לא בשבילי. לא התאפשר". עוד הוא אומר שלפחות כרגע הוא לא מרגיש צורך דחוף בהוצאת רשיון. "אני אוהב מכוניות אבל לא מרגיש שזה משהו שבוער בי". המכוניות יחכו לו.