$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו: מאחורי הקלעים של The Last of Us 2

למה אפשר לצפות מהמשחק החדש? אקשן ברוטלי ואכזרי בשילוב רגעי התגנבות מלחיצים. המפתחים מדברים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.06.20 - 12:46

תגיות: the last of us 2

אין ספק ש-The Last of Us 2 ספג לא מעט מהלומות בחודשים האחרונים: עוד לפניי התפרצות הקורונה המשחק דחה את תאריך ההשקה מס' פעמים, פרטי העלילה דלפו לרשת בחודש שעבר ויצרו סערה, החברה המפתחת Naughty Dog קיבלה אין-ספור ביקורות על היחס למפתחים במהלך תהליכי הקראנץ' של החברה (שלב השלמת הפיתוחים האחרונים למשחקים שנחשב למאסיבי וקשוח במיוחד בתעשייה). אך למרות כל המלהומות שספג, תאריך השיחרור (ה-19.6) ממש מעבר לפינה, ו-Naughty Dog משחררת סרטונים מאחוריי הקלעים שמסבירים על המשחק ועל מה נוכל לצפות ממנו.

הביקורת המלאה של המשחק The Last of Us 2 תעלה ב-12.6 לאתר ערוץ הספורט בשעה 15:00!

בסרטון ששוחרר ניתן לראות את ניל דרייקמן, במאי המשחק, ושאר צוות הבמאים והמעצבים של המשחק, שמפרטים על עולם המשחק: עולם המשחק יהיה רחב וגדול יותר מבחינת ההיקף שלו, עם מפות עצומות ויותר חופש פעולה. עדיין מדובר ליניארי ולא משחק עולם, אך לשחקנים יהיה הרבה יותר מקומות לחקור מבעבר.

The Last of Us ידוע בתור משחק ששם את השחקנים במצבים קיצוניים ואכזריים, והמפתחים מעוניינים לקחת את הרעיון לשלב הבא, כאשר עיצוב השלבים אמנם פתוח אך - עדיין יצליח לדחוק את השחקנים לפינה וליצור סיטואציות מלחיצות.

ניל מסביר גם על הדינמיקה בין כל הגורמים הפעילים בעולם של The Last of Us: קבוצת המחתרת Fireflies שלקחה חלק משמעותי במשחק הראשון כבר לא לבד, ואיתה קיימות עוד מס' תנועות וקבוצות של ניצולים שמנסים לשרוד במה שנשאר בעולם הפוסט אפוקליפטי. כמובן שבשביל להקרשות על העניינים - שתי הקבוצות נמצאות ביריבות מתמשכת, והשחקנים ימצאו את עצמם בתוך לב הסכסוך.

שתי הקבוצות העיקריות שהשחקנים יפגשו במשחק הן "המחתרת לשיחרור וושינגטון", קבוצת ניצולים מאורגנת שהתנגדה למשטר צבאי לאחר התפרצות המגיפה ואפילו הצליחה להביס ולהסיג אותו מהגבולות שלה. ה-Serphintes הם קבוצת שורדים שנחשב לפרימיטיבית יותר כאשר סגנון הלחימה שלהם דומה ללחימת גרילה. נראה שהמשחק הולך להרגיש הרבה יותר אישי מבעבר, כאשר האוייבים יקראו אחד לשני בשמות פרטיים, או יסתובבו עם כלבי גישוש שינסו לאתר את השחקנים - גם להם יש שם אישי אותו ישמעו השחקנים במהלך הקרבות והאקשן.

גם הזומבים במשחק הולכים לקבל שידרוג, והשחקנים הולכים לפגוש מס' זומבים נוספים שלא פגשו בעבר. המפתחים מסבירים כי הזומבים ממשיכים לעבור מוטציה ולהתפתח עם השנים, מה שיוצר זנים חדשים של המפלצות המבעיתות. ה-Shamblers הם דוגמא לזומבי חדש שעליו גדלו שלפוחיות הפולטות גז שיגרום לשחקן נזק מתמשך כל עוד הוא בקרבתו. בנוסף, המפתחים טוענים כי האופציה לרוץ עם אקדחים שלופים מול קבוצות זומבים לא בהכרח יהיה הפתרון החכם ביותר, ודרושה טקטיקה ומחשבה על מנת להביס אותם ביעילות.