$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחקני League of Legends? הערוץ הזה בשבילכם

חברת Spotify ו-Riot Games המפתחת, מכריזות על שת"פ ויציעו פלייליסטים המכילים את מנגינות המשחק, פודקאסטים, וראיונות בלעדיים עם שחקני הליגה האלקטרונית

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.08.20 - 15:36

תגיות: League of Legends

ענקית הסטרימינג העולמית Spotify הכריזה היום (יום שני) על שיתוף פעולה בלעדי עם חברת Riot Games - מפתחת משחק ה-eSports הפופולארי League of Legends. מדובר בשת"פ ראשון מסוגו בעולם של חברת אודיו עם מפתחת משחק ספורט אלקטרוני.

ערוץ המשחק בפלטפורמת הסטרימינג יכלול תכנים רשמיים, החל מפודקאסט רשמי ובלעדי עבור המעריצים, "מרכז מוזיקה" שיכלול את פסי הקול של המשחק בנוסף לרצועות חדשות שיתווספו בעתיד.

Spotify תציע בין השאר גם הצצה אל מאחוריי הקלעים וראיונות עם יוצרי המשחק שיחשפו פרטים נוספים על תהליכי הפיתוח לאורך השנים, והיצירה של המנגינות במשחק.

אחד הפודקאסטים שצפויים לעלות יעסוק באליפות העולם של League of Legends, שכבר זכתה ליותר מ-100 מליון צפיות ברשת בשנה שעברה. המאזינים יוכלו להקשיב לראיונות עם שחקנים בכירים מהליגה שיסכמו את החוויה וההשתתפות באחד מטורנירי ה-eSports הגדולים והנצפים בעולם.

המנגינות של League of Legends נחשבות לפופולאריות במיוחד ברשת. ערוץ היוטיוב הרשמי שמכיל את מיטב המנגינות מהמשחק קיבל יותר מ-154 מיליון צפיות, כאשר ערוץ מעריצים דומה עם אותם תכנים קיבל לא פחות מ-21 מיליון צפיות.

 

 

נראה שבספוטיפיי מבינים את הכוח השיווקי העצום שטמון במשחק כמו League of Legends, ומעוניינים למנף אותו. העובדה שספוטיפיי יוצרת תכנים בלעדיים עם קהילה כה גדולה יוכל להקפיץ את אחוז המשתמשים בפלטפורמה, ואולי גם ליצור שיתופי פעולה דומים בעתיד עם מפתחות אחרות.