$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

על הכוונת של EA: משחקי המירוצים

החברה עשוייה לשחרר משחקי מירוצים באופן שנתי, ממש כמו פיפ"א ומאדן NFL

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.02.21 - 15:54

תגיות: codemastersea

במהלך החודשים האחרונים דווח כי חברת EA רכשה את מפתחת משחקי המירוצים Codemasters  בזמן שהיו במהלך משא ומתן עם המפיצה Take-Two Interactive. בחברת EA למעשה ביצעו מחטף בעסקה, והעלו את סכום ההצעה של Take-Two מ-870 מיליון דולר, ל-1.2 מיליארד דולר - וכך רכשה את המפתחת האנגלית.

במהלך הימים האחרונים התקיימה ישיבה עם בעלי המניות וההנהלה של חברת EA שדנו בתהליך הרכישה. תמלילי השיחה פורסמו, שם נחשף כי העסקה אושרה באופן סופי, בזמן שבמהלך הפגישה מנכ"ל החברה - אנדרו וילסון, וסמנכ"ל הכספים - בלייק יורגנסן, התבטאו בצורה חיובית על הרכישה וחלקו את התכניות לעתיד.

וילסון ציין כי מותגי המירוצים של Codemasters יהוו "זוהי תוספת מבורכת עבור החברה", בעיקר משום שאחד מהמשחקים הללו הוא F1 - שמביא איתו גם את נושא הרשיונות לליגה הרשמית של פורמולה 1.

יורגנסן מצידו ציין: "מדובר באחת מהזדמנויות ההתרחבות הגדולות עבורינו, זו הסיבה שהיינו מוכנים לשלם את הסכומים ההלו. כל המותגים הכלולים בעסקה כמו Dirt או Grid - כולם נחשבים למשחקים נהדרים, אך הם מעולם לא הופצו ע"י חברה ענקית בעלת צוות שיווק כמו שלנו. המיזוג עם הכשרונות החדשים יכול לעזור לנו גם עם סדרת Need for Speed. אמנם לא מדובר בהתרחבות עסקית ברמה של פיפ"א, אך אנו מודעים להזדמנויות העסקיות שעולם המירוצים יכול להביא איתו".

 

מת'יו טרונטון - אנליסט שמועסק בחברה שאל את ההנהלה האם יש תכנונים לשחרר כותרי מירוצים באופן שנתי בדומה לפיפ"א או מאדן NFL, ולשאלה זו הגיב אנדרסון: "אנחנו רק בהתחלה - מוקדם מידי בכדי לקבוע". בהתחשב בהצלחה של מותגים כמו בפיפ"א ומאדן NFL - קיים סיכוי כי זהו אכן יהיה הכיוון שאליו ילכו בחברה.

המתחרות העיקריות של EA בעולם המירוצים הן סוני, עם סדרת Gran Turismo ומיקרוסופט עם Forza - כאשר שני המותגים הללו נחשבים בלעדיים לקונסולות הפלייסטיישן והאקס בוקס, בהתאמה.