שומר אחי: כי החיים שלהם זה לא משחק

קמפיין הגיימינג להעלאת המודעות לנפגעי פוסט טראומה יוצא לדרך ביום ראשון הקרוב

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.04.21 - 13:30

תגיות: גיימינג

תחילת כתבה

יום הזיכרון מתקרב, וכמו בכל שנה אנו זוכרים את אותם גיבורים שקיפחו את חייהם למען המדינה, מתייחדים עם משפחות השכול שאיבדו את היקר להם מכל ומדינה שלמה עוצרת, מצדיעה ואומרת בקול חנוק מדמעות – תודה, בלעדיכם לא היינו כאן. אבל יש את אלה שנותרו מאחור, אותם אנשים שחיים בנינו אבל בכל זמן נתון עדין נמצאים בשדה הקרב, אנו רואים אותם אך לא יודעים מה הם חווים וחשים מדי יום.

כעת ניתנת לנו האפשרות להציץ אל עולמם של נפגעי הפוסט טראומה. לרגל יום הזיכרון עולה קמפיין פרו בונו יחיד מסוגו ביוזמת חברת התוכן The Point בשיתוף עם עמותת "שומר אחי", עמותה הפועלת להעלאת המודעות לנפגעי פוסט טראומה. במסגרת הקמפיין ישחקו מיטב הגיימרים בישראל בשלל משחקי רשת, אל מול העוקבים הרבים שלהם.

המשחקים יערכו במתכונת מעט שונה, כאשר במהלכם ישחקו המתמודדים באמצעות שלטים שבורים או כאלו ששינו את  פעולות המקשים, דבר המקשה עליהם לשחק ונותן מראה אל הקושי אותו סוחבים הלומי הקרב ונפגעי הפוסט טראומה. באמצעות המהלך מקווים המארגנים לחדד את המסר שהינו האתגרים היומיומיים עמם מתמודדים נפגעי הפוסט טראומה.

המשחקים יערכו ביום ראשון הקרוב בין התאריכים ה-4-10.4  בשיתוף הגיימרים המובילים והידועים בישראל וישודרו בערוצים הרשמיים שלהם. בין כל הגיימרים שנרתמו עבור הפרוייקט ניתן למצוא את הצמד שלומי בן עטר ואייל יוסף מהערוץ "המרתף" ומנחי מגזין 5GAMING, מיטל "RainbowQueen" פרידמן, ושי "מר שיבולת" בן בסט שיפתח את שבוע המשחקים. כמובן שהמארגנים לא עוצרים רק שם ומזמינים את הקהל הרחב לצפות במאורע ולעזור ולהגביר את המודעות בנושא.

יעקב סמיט, מנכ"ל עמותת שומר אחי הגיב: "הקמפיין נועד להוות מראה לנפשם של לוחמים נפגעי פוסט טראומה, שלצד הפחד והדיכאון אחד הסימפטומים המובהקים הינו המורכבות בהתמודדות מול מצבים חדשים בחיים ללא כלים מתאימים. העמותה שמה בראש מעיינה להעניק הזדמנות ללוחמים נפגעי פוסט טראומה לחיים בריאים ומאוזנים".

"על ידי זה שניתן למשתתפים לבצע את הדבר שנראה להם כמובן מאליו וקל מצד אחד ומאידך נשים אותם בסיטואציה לא נעימה  שיצטרכו להתרגל אליה, נוכל להמחיש ולו במעט את המורכבות בהתנהלות היומיומית של לוחמים עם פוסט טראומה." 

שני לוי, משנה למנכ"ל The Point: "ההחלטה לבחור בפלטפורמת הגיימינג להעלאת המודעות והעברת המסר של הקמפיין  הייתה טבעית מבחינתו. תחום הגיימינג בעולם ובישראל בפרט, נמצא במגמת עלייה בקרב אנשים מכל הגילים וכל שכבות האוכלוסייה ומהווה אסקפיזם טהור מהדברים שמטרידים אותנו ביום יום. כך עשו גם לא מעט נפגעי פוסט טראומה, ומצאו בו מקום מפלט. שמחנו לגלות כי החיבור בין העולמות השונים ריגש את כל מי שנטל חלק במהלך".

>>>לחצו כאן על מנת לבקר באתר עמותת "שומר אחי"<<<