הרבה מלל נכתב על הגאונות של זלטאן איברהימוביץ' על מגרש הכדורגל מאז דרך עליו לראשונה לפני למעלה מ-20 שנה, וגם לא מעט דובר על אורח החיים שלו הרחק מכר הדשא בשעות הפנאי. אבל דבר אחד די ברור לכל מי שעוקב אחריו: השוודי בן ה-38 ניחן בחוש טעם מפותח בכל הקשור למכוניות, ובאוסף הפרטי שלו תמצאו ראיות משכנעות לכך שאינו מורגל באותה חזירות חסרת הבחנה של כמה מעמיתיו בעולם הספורט.
הרכש החדש-ישן של מילאן מחזיק (או החזיק) עד כה פרארי אנזו, למבורגיני גייארדו (כנראה בגרסה מאוד לא שגרתית) וגם פורשה 918 ספיידר היברידית בין היתר. ובמה נוהג כוכב הכדורגל בימינו? בסוף חודש מאי צולם זלטאן ברחובות סטוקהולם כשהוא חגור למושבה של פרארי SP2 מונזה, אותה רכש באוקטובר האחרון לרגל יום הולדתו. גרסת ה-SP2 אינה המכונית היקרה ביותר של פרארי עם שווי מוערך ב-2 מיליון יורו, אבל אין מחלוקת שהיא החריגה ביותר שיצאה משם בשנים האחרונות; אין לה זגוגית קדמית, אין לה תקרה ובקרביים פועמת תחנת כוח V12 עם 820 כ"ס, כלומר חזקה יותר אפילו מפרארי 812 סופרפאסאט (עליה היא מבוססת). את הכוח הזה היא מתרגמת למהירות מרבית של למעלה מ-300 קמ"ש ואת המיאוץ ל-100 קמ"ש היא מסיימת ב-2.9 שניות.
פרארי מוכרת את גרסאות המונזה בדגמי SP1 ו-SP2, בסידור חד-מושבי או דו-מושבי. זלטאן בחר בגרסה הדו-מושבית ממנה תייצר פרארי רק 499 עותקים. במרנאלו לא מפזרים את דגמי מונזה כלאחר יד. כמו במקרה של פרארי F-50, מי שמביע עניין בדגמי ה-SP1 או ה-SP2 מחויב לעמוד במספר קריטריונים; עליו להיות מוכר לשלוחות המרכזיות של המותג האיטלקי, עליו להיות בעלים של לפחות 2-3 מכוניות פרארי והם צריכים לדעת שהוא לא קונה אותה רק כדי למכור כעבור זמן קצר.
VIDEO בהתחשב בכך שזלטאן הוא ספורטאי נערץ, ונוכח המידע שיש בידי פרארי על קולקציית הסוסים האיטלקים שהוא מטפח אצלו בחצר, אף אחד לא הערים בפניו קשיים או הביע הסתייגות. סביר גם שהשוודי גבה הקומה לא ירגיש את חסרונם של 2 מיליון היורו בכיסו; כיום הוא מוערך ב-200 מיליון דולר ועבור שירותיו בקבוצת מילאן יגרוף לכיסו עוד שלושה מיליון יורו (והנה התקציב לפרארי הבאה שלו).