$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

התשובה ל-ב.מ.וו סדרה 3: ג'נסיס G70 בישראל

כלמוביל מתחילה בשיווק מכונית הספורט-סדאן המהודרת בשתי חבילות. החל ב-298 אלף שקל

ניר בן טובים   26.05.21 - 15:12

תגיות: ג'נסיס

Getting your Trinity Audio player ready...

קצת אחרי שהשיקה בארץ את מותג היוקרה הדרום קוריאני Genesis, מציגה היום (רביעי) בישראל חברת כלמוביל את ג'נסיס G70, מכונית הספורט-סדאן היוקרתית שתנסה לקרוא תגר על דגמים כמו אאודי A4, לקסוס IS המחודשת וכמובן אמת המידה בקטגוריה - ב.מ.וו סדרה 3. על אף שהיא חוזקה לאחרונה באירופה במרכב שוטינג-ברייק (סטיישן-ספורטיבי), מהיבואנית מוסרים כי מרכב זה זמין לרכישה רק בהזמנה מיוחדת.

ה-G70 משקפת, פרופורציונלית את המידות המקובלות בקבוצה הזו, אולם היא מתהדרת בבסיס גלגלים קצר מסדרה 3 עם 2.83 מ' לעומת 2.85 מ', אך היא רחבה ממנה ב-2 ס"מ, אורכה דומה עם כ-4.67 מ' והיא ומצוידת בתא מטען סביר במידותיו עם נפח של כ-332 ל'. העיצוב חולק צללית עם מכונית הסאלון של המותג ה-G80 ומובלט על ידי תמת "הקווים המקבילים" שהפכה לסימן הייצוגי שלהם מאז שיצאו לדרך עצמאית ב-2015.

בתא הנוסעים של ה-G70 שתי חבילות עם מוטיב עיצובי דומה למכונית הסאלון והקרוסאוברים: לקשרי ו-ספורט. בציוד התקני חישוקי 18 אינץ', ריפודי עור על מושבים חשמליים מחוממים וממוזגים, חלון גג פנורמי, טעינה אינדוקטיבית לסלולרי, לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מערכת מדיה ראשית 10 אינץ' עם ממשקי אפל ואנדרויד, חיישני חניה היקפיים, מערכת שמע 15 רמקולים, תאורת לד-מטריקס, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד.

גרסת ספורט מגדילה את החישוקים ל-19 אינץ', מוסיפה מתלים אדפטיביים, דפרנציאל מוגבל החלקה, מערכת בלימה משופרת מבית 'ברמבו' ועוד. שני הדגמים מעודכנים בכל מערכות הבטיחות האקטיביות של היצרן, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב זחילה בפקקים, התרעות רב שכבתיות נגד התנגשות, התרעה על תנועה צולבת מאחור, פיקוח על שטח מת במראות הצד עם צילום בזמן אמת בלוח המחוונים ועוד הרבה. לרכב גם 10 כריות אוויר ומכסה מנוע "אדפטיבי" המנוע פגיעות קשות בהולכי רגל (מתרומם בעת תאונה).

ל-G70 מנוע אחד בהיצע בישראל: 2.0 ל' טורבו ארבעה צילינדרים בצימוד אל תיבת הילוכים אוטומטית מסורתית עם 8-מהירויות. יחידת הכוח הזו מייצרת תפוקה מרבית של 245 כ"ס ו-36 קג"מ הזמינים מ-1500 סל"ד העוברים אל הגלגלים האחוריים. את ההאצה ל-100 קמ"ש היא תסיים ב-6.1 ש', צריכת הדלק היא כ-11 ק"מ לליטר והמהירות המרבית מבוקרת אלקטרונית ל-240 קמ"ש. ראוי לציין, כי על האופרציה הדינמית של ה-G70 חתום אלברט בהירמן, מהנדס מומחה שהיה מבכירי BMW מאז 1983, הוביל את מחלקת M שנים ארוכות וגויס על ידי מחלקת המחקר והפיתוח של יונדאי ב-2020 וכיום אחראי על כיול חטיבת הביצועים של התאגיד הדרום קוריאני (כולל קיה).  

דנה רביד מנחם מנכ"לית חטיבת ג'נסיס בישראל: "אחרי ההצלחה בחדירה של ה-G80 וה-GV80 - והפתיחות שראינו בלקוחות היוקרה בשוק הישראלי לקבל ולנסות מותג חדש, G70 יאפשר גם ללקוחות הצעירים יותר לחוות את המותג. ראינו שהלקוחות שרכשו עד היום עשו שיעורי בית מעמיקים ומאמינים במותג ויודעים מה הם רוכשים".

המחירים יחלו ב-298 אלף שקל לדגם 'לקשרי' ועד 339 אלף שקלים לגרסת 'ספורט'.