אתגר 5 נכנס לשבוע השלישי

היכונו לשבוע ירוק שינקה לכם את הכבד והכליות. מאמנת הכושר של ישראל, רוני דואני, והדיאטנית, הדס צימרמן, עם כל ההסברים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.06.20 - 11:14
רוני והדס. היכונו לשבוע ירוק
רוני והדס. היכונו לשבוע ירוק
תחילת כתבה

ממשיכים בכל הכח: היום (שלישי) נכנס אתגר ההרזיה והחיטוב של רוני דואני והדיאטנית הדס צימרמן לשבוע השלישי שלו – חמישה שבועות של אימונים ותפריט תזונה מוקפד שמבטיח גם ירידה במשקל, גם חיטוב של הגוף וגם זכייה בלוטו. את הסעיף האחרון, המצאנו כמובן, אבל תמלאו טפסים, מי יודע...

קבוצת הביקורת, שגם משתתפת בשידורים, ממשיכה לספק תוצאות יפות: הממוצע עד כה, הוא 2.5 קילו והירידה המשמעותית ביותר השבוע הייתה של אסף גרינברג, רואה חשבון מחיפה, שהוריד כבר 4.5 קילו ממשקלו וזה רק תוך שבועיים.

השבוע מלווה את האתגר תפריט חדש שכולו על טהרת הירוקים. אל תיבהלו, יש שם עוד כמה דברים חוץ מחסה: שקשוקת תרד, דג, גבינה, תפוח ירוק... טוב, בואו נגיד את האמת, לא באנו להנות, באנו לרזות.

צימרמן מסבירה את היתרונות בירוקים: "ירקות ירוקים מכילים כלורופיל - החומר המפיק אנרגיה בצמחים ולכן תורם גם לנו ביצירת תאי דם אדומים, שיפור זרימת הדם. הוא גם מעלה את רמת הברזל בדם. יש עוד המון יתרונות לירוקים: הם מכילים נוגדי חמצון, עוזרים לשמור על לחץ דם תקין, מחזקים את מערכת החיסון ואני יכולה להמשיך ככה עוד המון סעיפים, אבל אני מדלגת ישר לאחרון: הירוקים הם win-win, כי הם גם כל כך בריאים וגם הערך הקלורי שלהם מגוחך -  כוס עלים מכילה כ- 20 קלוריות, כך שאפשר להוסיף לתפריט ולהעניק תחושת שובע בערך קלורי נמוך".

באתם מוזמנים לשבוע שלישי של האתגר בתקווה שתמשיכו לרדת במשקל ולהתחטב ועל הדרך לעשות נקיון לפילטרים של הכבד והכליות שלכם. אם עוד לא הצטרפתם לאתגר, אתם יכולים לעשות את זה בכל רגע נתון: האימונים של רוני משודרים ב-5SPORT כל יום ב 7:00 וב-13:00 ושידור נוסף ב-17:00 ב-5PLUS. את התפריטים לשבועיים הראשונים ניתן למצוא כאן.