יו"ר המנהלת כתב: "אשרו כניסה של שליש מתכולת האצטדיון"
בקלות דעת, מתוך אינטרסים צרים ושיקולים קטנוניים - כרתו כאן ענף שלם, על יושביו. אם במדינות הכי מוכות מצליחים להמשיך לשחק כדורגל, איך בישראל עוד מנסים להמציא את הגלגל? כדורגלני ישראל חייבים להילחם על הענף, כי אף אחד אחר לא יעשה זאת. דעה
רשמי. הישראלי המרוויח בליגה: הקפטן חתם ל-3 שנים. אלו סכומי העסקה
שטילמן ב-5 באוויר: "תוך 5 שנים מכבי תזכה במפעל, תוך 7 יהיה אולם חדש"
שכר הבסיס הגבוה ומספר סעיפים עשויים לגרום לכך שירוויח יותר מאשתקד
דירקטור מכבי ת"א סיפר ל-"5 באוויר": "מצפה שיהיה וולקאם תוך 3-4 ימים"